Rëndësia e veshjes në ambientin e punës


Gjithmonë debati për kodin e veshjes në punë ka qenë i pranishëm dhe do të vazhdojë të jetë.  Për disa, mënyra e veshjes ka një rëndësi të madhe e për të tjerë kjo nuk është fare diçka me rëndësi.

Rëndësia e kodit të veshjes
Kur punonjësit vishen sipas një stili që i shkon audiencës së tyre të shënjestruar, ngjashmëria i bën njerëzit të ndihen komodë, duke i bërë që edhe ata të kenë më shumë mundësi të angazhohen në partneritete. Kështu që kompanitë mund të përfitojnë nga kode më fleksibël të veshjeve, të cilat ndryshojnë në bazë të situatës.

Njerëzit i shoqërizojnë njerëzit me veshje “profesionale” me tiparet pozitive, si vetëbesimi dhe fleksibiliteti. Këto perceptimet e mira i bëjnë konsumatorët potencialë dhe partnerët e bizneseve të veprojnë ndryshe. Përveç kësaj, individët tentojnë të bëjnë për vete setin e sjelljeve ose pritshmëritë që ata i shoqërojnë me disa lloje veshjesh.

Lexo: Si të vishemi për një event?

Për të shmangur  keqkuptimet dhe hapat mbrapa në karrierë, ekspertët thonë se është e rëndësishme që t’u komunikohen  rregullat formale dhe jo folmale të veshjes të gjithë punonjësve. Për burrat, është shumë e thjeshtë etika e veshjes. Ndërsa gratë janë ato që i bëjnë vetes shumë pyetje se sa të shkurtra mund t’i presë flokët apo sa të shkurtër mund ta veshë fundin, çfarë është profesionale dhe çfarë jo?  Veshja është  një formë komunikimi me të cilën ne prezantojmë veten në punë. Veshjet tepër sensuale si për shembull minifundet nuk do t’ju ndihmojnë të ngjisni shkallët e karrierës. Pa tepruar make-up, aksesorët apo edhe veshje, të cilat tregojnë linjat e trupit. Çelësi i të veshurit për të patur sukses është që të ndiheni rehat me çfarë keni veshur. Ndërkohë, ju i bëni të tjerët t’ju kushtojnë vëmendje për aftësitë tuaja.

Njerëzisht zakonisht presin ata që janë në punë ose pozicione të një prestigji të lartë të vishen më formalë, dhe veshja formale mund të thotë më shumë shanse për të arritur qëllimin. Me këtë, mund të vijnë edhe vetëbesimi më i lartë, inovacioni, bashkëpunimi dhe produktiviteti. Ai kod veshjeje që mund të mos i shkojë për shtat kompanisë tënde, shumë mirë mund t’i shkojë një kompanie tjetër. Vlerësoni objektivat e kompanisë tuaj dhe mos kini frikë të eksperimentoni me kodin e veshjes së kompanisë tuaj dhe sipas treguesve, shiko se çfarë rruge mund të zgjedhësh.

Inc

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale