RËNDËSIA E INVENTARIT TË PRODUKTIT - "Suksesi në shitje" nga Denis Gafuri - Business Magazine Albania

RËNDËSIA E INVENTARIT TË PRODUKTIT – “Suksesi në shitje” nga Denis Gafuri

Suksesi ne shitje
~2 minuta lexim

Karakteristikat e produktit janë veçoritë e produktit tuaj që e përshkruajnë pamjen, përbërësit dhe mundësitë e tij. Një shembull konkret mund të përdoret për këtë: “Zonjusha Marigonë, kjo karrige është me rrota, konstruksionin e ka të metaltë, e mbështjellë me lëkurë origjinale dhe ka mundësi të ngrihet lart, të shtrihet dhe të përshtatet sipas gjatësisë së personit”. Avantazhet janë përparësitë e produktit tënd në krahasim me atë të konkurrencës. Gjatë procesit të prezantimit të produktit duhet t’i jepni rëndësi dhe ta potenconi secilin detaj që ju dallon sado pak prej konkurrencës: kualitetin, shërbimin, dërgesën e mallit, mënyrën e punës, ngjyrën, materialin, dizajnin, efikasitetin, kujdesin ndaj konsumatorit etj.

Lexo: Wizz Air ju fton në ditët e hapura për aplikime në vende pune vakante

Nëse çmimi është më i shtrenjtë, atëherë në fund mund ta theksoni se çmimi është më i shtrenjtë se i konkurrencës. Kjo duhet të argumentohet me vlerën të cilën e ofron në përputhje me çmimin. Për ta bërë këtë më së miri, duhet ta kemi të plotësuar tabelën krahasuese me
konkurrencën. Plotësimi i tabelës bëhet në bazë të hulumtimit të tregut. Informatat më të sakta dhe më reale që i merr janë prej konsumatorëve tuaj, të cilët tregtojnë apo bashkëpunojnë edhe me konkurrencën tënde. Prej konsumatorëve i merrni informatat e sakta për ofertat e konkurrencës, për sjelljen dhe komunikimin e stafit me konsumatorë, për shërbimin e mirë apo të keq, për profesionalizmin e tyre, për strategjinë e shitjes së konkurrencës.

Shkëputur nga libri “Suksesi në shitje” i Denis Gafuri.

Në këtë libër do të gjesh shumë gjëra që tashmë i di, por që nuk i praktikon. Rezervo librin tënd në: sales@denisgafuri.com apo +383 49 893 693 / +383

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Suksesi është përbërja e vogël e përpjekjeve të përsëritura çdo ditë.”
— Robert Collier
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0