Reklama shqiptare me një mesazh diskriminues

Reklama shqiptare me një mesazh diskriminues


Ndonëse të pakëta në numër, kompanitë apo bizneset shqiptare përpiqen të gjejnë një formë origjinale për të reklamuar produktet dhe shërbimet e tyre. Reklamat televizive janë dhe ato që prekin një numër më të madh ndjekësish, të cilët ka më shumë shanse të bëhen klientë të kompanisë.

Një industri tepër e zhvilluar kjo në tregun ndërkombëtar, kryesisht atë amerikan, bën që shumë shumë kompani të investojnë shumë në marketingun e produkteve të tyre. Siç pëlqehen, ashtu edhe kritikohen në masë kur mesazhi që ato përcjellin është diss informues apo diskriminues.

Reklama e fundit e spitalit “Hygeia”, ndryshe nga herët e tjera sjell një animacion të realizuar mirë, por me një mesazh që do të revoltonte shumë persona.

“Hygeia” në reklamën e saj kërkon të japë mesazhin: “që nishanet duhet të hiqen për të parandaluar kancerin e lëkurës e të bëhet ekzaminimi i tyre”, por fabula reklamës nuk është aspak një ide e mirë. Nëpërmjet pamjeve ajo ka dhënë mesazhin e gabuar i cili është: “Në qoftë se ke një nishan të madh nuk dukesh estetikisht bukur dhe nuk do të kesh pëlqimin e askujt”.

Në këtë reklamë transmetohet: Në një stacion autobusi një vajzë me nishan në faqe sheh një djalë, por ai sapo sheh këtë shenjë i vjen neveri prej saj e largohet. Pasi mërzitet vajza shikon posterin e spitalit “Hygeia” dhe shkon për të hequr nishanin. Pasi e heq ajo djali i buzëqesh duke i dhënë pëlqimin e tij.

Kjo reklamë nuk flet për rrezikun e kancerit të lëkurës dhe për të ekzaminuar nishanet, por flet për anën estetike të tyre. Çdo njeri zgjedh vetë për mënyrën sesi do të duket, në qoftë se do ta mbajë një nishan apo ta heqë, përveç rasteve kur këshillohet nga mjeku heqja e tyre.

Njerëzit kanë shenja të ndryshme në trupat e tyre, duke filluar që nga nishanet e deri tek shenjat e shkaktuara aksidentalisht. Kjo reklamë jo vetëm që i diskriminon ata por pakuptuarmund tu shkaktojë një dëm të madh psikologjik.

Nuk është e domosdoshme të jesh adhurues i reklamave për të kuptuar që ka diçka që nuk shkon në këtë reklamë, e sidomos kur bëhet nga një nga klinikat më prestigjoze në vend.

Ky rast nuk përputhet aspak me mesazhin që kjo klinikë kërkon të japë sepse nëpërmjet pamjeve ajo nuk flet për kancerin e lëkurës “Melanomën”, por mund ta quajmë thjesht një spot paragjykues.

Në botë publiku është shumë më i ndjeshëm ndaj mesazheve që përcillen dhe mënyrës sesi një kompani zgjedh të përfaqësoj veten. Deri në atë pikë ku shumë persona zgjedhin të mos jenë më klientë të X kompanie apo ku kjo e fundi kërkon falje publike duke fshirë përfundimisht dhe reklamën.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0