Reklama e Krishtlindjeve që nuk do të shfaqet më për motive politike

Reklama e Krishtlindjeve që nuk do të shfaqet më për motive politike


 

Reklama për Krishtlindje e Supermarketit Iceland është ndaluar për arsye politike.

Reklama, e realizuar me Greenpeace, ka pjesë të saj një orangutang të animuar dhe flet për shkatërrimin e pyjeve nga kultivuesit e vajit të palmës.

Organi i pastrimit të reklamave, Clearcast, mendoi se filmi thyen rregullat që ndalojnë reklamat politike të përcaktuara nga Akti i Komunikimeve të 2003.

Më herët këtë vit, Iceland u bë supermarketi i parë më i madh i Britanisë që deklaroi se po heq vajin e palmës nga produktet e tij.

Themeluesi i Iceland Malcolm Walker tha: “Ky ishte një film që Greenpeace krijoi me zërin dublues të Emma Thompson.

“Ne morëm leje për ta përdorur atë dhe të heqim logon e Greenpeace dhe ta përdorim si reklamën e Krishtlindjes të Iceland. Ishte shumë emocionuese.”

Monitoruesit thanë në një deklaratë: “Transmetuesit nuk janë në gjendje të fshijnë këtë reklamë të Icelande. Ne jemi të shqetësuar se ajo nuk përputhet me politikat e kodit të Komitetit të Transmetimit të Praktikës Reklamuese.”

Gjithsesi, në një kohë kaq të shkurtër, mesazhi u përcoll dhe ne duhet të tregohemi më të kujdesshëm ndaj produkteve me vaj palme. Ndoshta të ndërrojmë dhe shampon…

/LBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0