Reklama e Krishtlindjeve që nuk do të shfaqet më për motive politike

Reklama e Krishtlindjeve që nuk do të shfaqet më për motive politike


 

Reklama për Krishtlindje e Supermarketit Iceland është ndaluar për arsye politike.

Reklama, e realizuar me Greenpeace, ka pjesë të saj një orangutang të animuar dhe flet për shkatërrimin e pyjeve nga kultivuesit e vajit të palmës.

Organi i pastrimit të reklamave, Clearcast, mendoi se filmi thyen rregullat që ndalojnë reklamat politike të përcaktuara nga Akti i Komunikimeve të 2003.

Më herët këtë vit, Iceland u bë supermarketi i parë më i madh i Britanisë që deklaroi se po heq vajin e palmës nga produktet e tij.

Themeluesi i Iceland Malcolm Walker tha: “Ky ishte një film që Greenpeace krijoi me zërin dublues të Emma Thompson.

“Ne morëm leje për ta përdorur atë dhe të heqim logon e Greenpeace dhe ta përdorim si reklamën e Krishtlindjes të Iceland. Ishte shumë emocionuese.”

Monitoruesit thanë në një deklaratë: “Transmetuesit nuk janë në gjendje të fshijnë këtë reklamë të Icelande. Ne jemi të shqetësuar se ajo nuk përputhet me politikat e kodit të Komitetit të Transmetimit të Praktikës Reklamuese.”

Gjithsesi, në një kohë kaq të shkurtër, mesazhi u përcoll dhe ne duhet të tregohemi më të kujdesshëm ndaj produkteve me vaj palme. Ndoshta të ndërrojmë dhe shampon…

/LBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0