Në këto kushte kjo kategori duhet të tregohet e kujdesshme dhe të marrë të gjithë informacionin e nevojshëm me hapat që duhet të përmbushin pasi bëhet regjistrimi.
Të vetëdijshëm për këtë ‘ngërç’, Drejtoria e Përgjithshme e Tatimeve ka hapur një sportel të dedikuar brenda ambienteve të Qendrës Kombëtare të Biznesit. Bizneset, pas përfundimit të procedurës së regjistrimit mund t’i drejtohen këtij sporteli për t’u njohur me të gjitha detyrimet tatimore, mënyrën e pagesave dhe afatet. Për herë të parë ky shërbim po ofrohet brenda sporteleve të QKB-së në qendër, ndërsa parashikohet që të shtrihet edhe në rrethe.
Drejtoria e Përgjithshme e Tatimeve bën të ditur se në këtë mënyrë biznesi do të mund të marrë disa shërbime me një ndalesë pa qenë e nevojshme që të paraqitet fizikisht te Shërbimi i Tatimpaguesve për t’u njohur me taksat.
Kjo është pjesë e strategjisë së re të komunikimit që administrata tatimore ka nisur me tatimpaguesit. Më herët, drejtoresha e përgjithshme e Tatimeve Vasilika Vjero deklaroi se po synohet që të krijohet një ‘one stop shop’ për shërbimet tatimore, si dhe të shkohet drejt dixhitalizimit të plotë për të shmangur kontaktet fizike dhe vonesat.
burimi: Monitor
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.