Refilled dëshiron të shpëtojë 100 milionë shishe plastike nga landfilli - Business Magazine Albania

Refilled dëshiron të shpëtojë 100 milionë shishe plastike nga landfilli

refilled

Qeveria australiane vendosi së fundmi rregullore të reja për paketimin, pasi një rishikim zyrtar zbuloi se vetëm 18% e ambalazheve plastike riciklohen, duke qenë shumë i madh objektivit prej 70% deri në vitin 2025

 Rimbushja me një startup bazë në Site, do të dëshirojë të më shërbejë në mendjen time të pijeve, të cilat janë menduar të ruhen me shishe të ripërdorshme. Misioni i saj është të shpëtojë një milion shi plastike nga landfilli dhe e saj e mbuluar nga Google.

Rimbësit janë instaluar në pajisjet e përbashkëta si: palestra, universiteti dhe zyra si një alternativë ndaj pijeve në shishe dhe të konservuar. Ato shkaktojnë pije të gazuara të pagazuara në njëqind shije, me opsionin për të pasur kafeinë, vitaminë dhe nootropikë. Refilled thotë se në të gjitha vendet ku janë instaluar rimbushësit e tij, ka arritur të kursejë 25.000 shishe që nga lançimi në gusht.

Përpara se të fillonte Refilled, themeluesi Ryan Nelson ishte një ngathemeluesit e Foodbomb, një startup australian që grumbullon ushqime të tjera për restorantet. Kjo i dha atij për sfidat e ndryshme në industrinë e ushqimit. Ideja për Refilled erdhi kur ai ishte në një palestër dhe nuk mund të gjente një mënyrë për të rimbushur shishen e tij me ujë.

“Në vend të kësaj, më paraqiten rreshtat dhe rreshtat e pijeve të paketuara në plastike njëpërdorimshe, bleva një, e piva pajisje dhe nuk kishte si kosh riciklimi. Në atë moment më ra në sy, kjo shishe plastike përdoret vetëm për dy minuta dhe mund të qëndrojë në planet për 1000 vjet. Fillova të punojë në Refiller atë pasdite.”, thotë Nelson.

Rimbushësit janë të ndryshëm nga ata që qëndrojnë që mund t’i gjeni në restorante, sepse ato krijohen për t’u përdorur në hapësirat e përbashkëta, vetëm në ambientin mikpritje.

Refilled ka dy lloje konkurrentësh. Kategoria e parë janë kompanitë e mëdha të pijeve si Coca Cola, PepsiCo dhe Nestle. 

“Ne duam të heqim pjesën tjetër të tregojë nga çdo pije e keqe në shishe plastike ose kanaçe metalike, duke qenë një alternativë më e gjelbër”, thotë Nelson.

Kategoria e dytë është më afër Rimbushjes dhe vëmendjes Bevi, Zip dhe Billi taps, të cilat të gjitha prodhojnë lloje të ndryshme pijesh ose ujit.

Nelson thotë se shijet dhe dallimet e tyre janë shumë të ndryshme në këto marka dhe Refilled dallon duke u shijuar nga Australia. Është projektuar për përdorim në shumë lloje të ndryshme të ndryshme të veçanta, jo vetëm në zyra.

Në një lidhje në lidhje me investimin, tha: “Qëndrueshmëria vetëm nuk mjafton për të bërë konsumatorët e aktiviteteve të tyre. Shkëlqimi i rimbushur është se po përdor një model për t’u dhënë një pije të mirë dhe më të përballueshme. Është një fitore e favorshme.”

 

techcrunch.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0