Pyetjet më të zakonshme rreth PR që kërkohen në Google

Pyetjet më të zakonshme rreth PR që kërkohen në Google

~5 minuta lexim


Opsioni i sugjerimeve që ofron Google kur kërkojmë diçka në motorrin më popullor të kërkimit padyshim që ka ndryshuar mënyrën tonë të kërkimit. Gjithashtu na siguron edhe informacione se çfarë duan të dinë përdoruesit e tjerë.

Frymëzuar nga AdWeek’s “10 gjërat që njerëzit në Google vdesin të dinë rreth reklamimeve,” këtu kemi një vështrim joshkencor rreth 6 tipeve të pyetjeve rreth marrëdhënieve me publikun (PR).

1. Si funksionon PR?
Kur shtrohet kjo pyetje, është eqartë se karakteristikat e PR adhurojnë Apple. Është gjithashtu interesante të shikosh se si njerëzit jashtë këtij profesioni pyesin veten si funksionon puna në kompanitë e PR. Njerëzit që punojnë në kompani të tilla mundësisht eshe ata pyesin ndonjëherë veten për këtë gjë.

Public Relations-PR-marrëdhëniet me publikun-businessmag

 

2. Cfarë duhet të ndodhë brenda PR?
Kategoria “duhet” përfqëson disa tema të debatueshme, nëse karakteristikat e PR duhet të liçencohen apo nëse duhet të zëvendësojë reklamat.

Mesa duket ka shumë kompani që nuk e praktikojnë komunikimin e brendshëm për të garantuar nëse burimet njerëzore duhet të jenë të përgjegjshme për marrëdhëniet midis punonjësve.
Për t’iu përgjigjur pyetjes së parë: Jo, marrëdhëniet me publikun nuk duhet të shkruhen me shkronja të mëdha.

Public Relations-PR-marrëdhëniet me publikun-businessmag

3. A përdor kompania PR? 

Apple është një nga ato kompanitë që admirohet për karakteristikat e PR, dhe pas saj Coca Cola është e vetmja markë.

Public Relations-PR-marrëdhëniet me publikun-businessmag

4. Sa përfitime sjell një karrierë në PR?
Më pas vjen pyetja rreth parave bashkë me konfuzionin e asaj që bëjmë gjatë gjithë ditës:

Public Relations-PR-marrëdhëniet me publikun-businessmag

5. Kur është i nevojshëm PR?
Një nga kërkimet tona në listë është “Kur PR nuk shkon ashtu siç duhet”. Kjo do t’ju drejtojë të PRDisasters.com, e cila të fal një lexim plot me kënaqësi.

Public Relations-PR-marrëdhëniet me publikun-businessmag

6. Cili është ndryshimi ndrmjet PR dhe marketing/advertising etj?
Çdokush që ka punuar në PR e kupton shumë mirë konfuzionin që krijohet jashtë njerëzve të kësaj industrie në lidhje me funksionet e PR-së, marketingut dhe reklamimit:

Public Relations-PR-marrëdhëniet me publikun-businessmag

Edhe pse këto kërkime janë popullore në Google, pyetjet zakonisht zhvillohen në forma të ndryshme. Çfarë pyetjesh do t’i shtonit ju listës?

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Puna jote do të mbushë një pjesë të madhe të jetës tënde.”
— Steve Jobs
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0