Punonjësja e Google thyen rekordin për llogaritjen e shifrave të pi

Punonjësja e Google thyen rekordin për llogaritjen e shifrave të PI


Një punonjëse e Google nga Japonia ka vendosur një rekord të ri botëror për llogaritjen e PI (Numri π përkufizohet si raport i perimetrit të një rrethi me diametrin e tij. Vlera e tij e përafërsisht është 3.14). Emma Haruka Iwao, e cila merret me zhvillimin e website në Google, llogariti PI me 31,415,926,535,897 shifra, duke mundur rekordin e mëparshëm në vitin 2016 me vetëm 22,459,157,718,361 shifra.      

Edhe pse ajo po përdorte të njëjtin program y-cruncher për të llogaritur PI, avantazhi i saj ishte tek përdorimi i motorit kompjuterik nga Google bazuar në cloud.

Lexoni: Kreu i ri i Google: “Do të përfitojmë më shumë të ardhura nga cloud computing se nga reklamat

31 miliardë shifrat e PI morën 121 ditë dhe 25 makina llogaritëse virtuale për tu llogaritur. Ndërsa Peter Trueb, iu deshën vetëm 105 ditë për të përfunduar llogaritjen e rekordit të mëparshëm.

Për CNN ajo ka thënë se kjo ishte “ëndrra e fëmijërisë, një ëndërr e gjatë, për të thyer rekordin botëror për PI”.

Lexoni: Një komandë e re në Google ju tregon nëse fjalëkalimi juaj është i pasigurtë

NASA përdor rreth 15 shifra të PI për të dërguar anije kozmike në hapësirë, dhe për matjen e dallueshme të perimetrit të Universit me preçizionin e vetëm një atomi, llogariten vetëm 40 shifra.

Ndërkohë, Google ka fituar titullin e Guinness World Records.

(Simboli π u vendos në vitin 1706 nga matematikani anglez William Jones (lexo : Uilliam Xhons) si gërma e parë fjalës greke περίμετρος (perimetros), domethënë përmasa përqark ose përreth. Gjatë historisë së matematikës janë bërë përpjekje të shumta për ta kuptuar më mirë natyrën e këtij numri. Përdorimi i tij njihet që nga antikiteti dhe nuk e ka humbur asnjëherë rëndësinë e tij. Përkundrazi, shumë formula nga matematika, (analiza matematiketrigonometriastereometria, etj) apo fizika dhe inxhinieria përmbajnë numrin π. Koncepti i tij është sa i thjeshtë, aq edhe interesant.

“Të eksplorosh π, është njësoj si të eksplorosh Universin” (David Chudnovsky).

/TheVerge

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0