Punonjësit e Salesforce revoltohen për lëvizjet NFT - Business Magazine Albania

Punonjësit e Salesforce revoltohen për lëvizjet NFT

lëvizjet NFT

Një javë pasi Salesforce u bë kompania e fundit që planifikoi një lëvizje në tregun NFT, qindra punonjës të saj janë revoltuar në një letër të hapur duke pretenduar se NFT-të janë problematike për arsye të shumta.

Protestat, të raportuara fillimisht nga Fondacioni Thomson Reuters, erdhën pasi kompania e softuerit me bazë në San Francisko u tha punonjësve se po eksploronte një sërë sipërmarrjesh NFT, duke përfshirë një “NFT Cloud” që do t’i lejonte artistët të krijonin dhe të shisnin tokens digjitale në internet, potencialisht duke rivalizuar unikornin 13 miliardë dollarë OpenSea. Bashkëthemeluesi i Salesforce, Marc Benioff, në veçanti, është dukur entuziast për hapësirën në rritje të NFT; një tjetër pronë e tij, revista Time, zbuloi së fundmi një iniciativë Web3 që lejon fansat të zotërojnë vepra arti digjitale.

Megjithatë, shumë punëtorë të Salesforce ishin më pak të entuziazmuar. Më shumë se 400 prej tyre kanë nënshkruar një letër drejtuar Benioff dhe shefit ekzekutiv Bret Taylor, duke cituar ndikimin mjedisor dhe ekonomik të NFT-ve si “asete financiare të parregulluara, shumë spekulative”, raportoi Thomson Reuters. NFT-të janë aktualisht famëkeqe për paqëndrueshmërinë dhe spekulimet e rrezikshme, ashtu si pjesa tjetër e peizazhit të kriptomonedhave. Hapësira e sapolindur është kritikuar gjithashtu për mungesën e masave mbrojtëse apo rregullore kundër mashtrimit dhe vjedhjes.

“Vlerat tona thelbësore drejtojnë gjithçka që bëjmë, duke përfshirë zhvillimin e produkteve tona,” tha një zëdhënës i Salesforce për Fast Company. “Ne mirëpresim reagimet e punonjësve tanë dhe jemi krenarë që ushqejmë një kulturë besimi që i fuqizon ata të ngrenë pikëpamje të ndryshme. Ne po organizojmë një seancë dëgjimi me punonjësit dhe do të përdorim kontributin e tyre për të forcuar rrugën tonë përpara.”

Lexoni: Kompania italiane do të ofrojë makinat me certifikata NFT: “Rritet vlera e automjetit”

Disa punonjës shprehën gjithashtu tronditje që lëvizja e kompanisë erdhi pas një fushate të fundit të qëndrueshmërisë, duke përfshirë një reklamë të madhe të Super Bowl, në të cilën austronauti Matthew McConaughey na nxit të gjithëve që të mbjellim më shumë pemë. “Ndërsa të tjerët shikojnë mmetaverse dhe Marsin, le të qëndrojmë këtu dhe të rivendosim tonën,” thotë McConaughey, me ironi, në retrospektivë. Në shtator të vitit të kaluar, kompania shpalli emetimet zero të karbonit, ndërsa Benioff ripohoi angazhimin e tij për të “sekuestruar 100 gigaton karbon duke restauruar, ruajtur ose rritur 1 trilion pemë”, një strategji që shkencëtarët e kanë konsideruar të diskutueshme.

Por mbështetja e NFT-ve duket se bie ndesh me atë mision për momentin, pasi mekanizmi i përdorur nga shumë blockchain të njohur shkakton për djegien e sasive masive të karbonit. Një vlerësim i pranuar gjerësisht nga viti 2020 barazoi gjurmën mesatare të karbonit të një NFT të vetme me fluturimin me një aeroplan për 1500 orë.

Disa punonjës të Salesforce kërcënuan se do të largoheshin nëse kompania nuk e rimendonte lëvizjen e saj. “Unë do të gjej një kompani që jeton sipas vlerave të saj të deklaruara,” i tha Thomson Reuters një nga nënshkruesit e letrës. Jo të gjithë punonjësit e kompanisë janë kundër lëvizjes; në bisedat e brendshme, disa argumentuan se Salesforce mund të ndihmonte në zgjerimin e përgjegjshëm të ekosistemit NFT dhe të drejtonte klientët përmes tregut në zhvillim, vuri në dukje Thomson Reuters.

Salesforce nuk tha nëse do të diskutonte reagimin ndaj NFT-ve në seancën e dëgjimit. Megjithatë, me shumë mundësi do të jetë një betejë e vështirë për punonjësit që kundërshtojnë planin; industria NFT ka konvertuar shumë biznese të mëdha në vitet e fundit, me rritje të shitjeve në afro 25 miliardë dollarë në 2021.

Por nuk është e pamundur. Disa kompani në industrinë e lojrave, një komunitet që ka refuzuar me vendosmëri të përqafojë NFT-të, kanë anulluar projektet NFT pas reagimeve të ashpra nga fansat dhe bashkëpunëtorët, duke përfshirë Team17 dhe GSC Game World. Ndërkohë, protesta të ngjashme kundër lëvizjeve ndaj kriptove janë rritur në GameStop dhe Ubisoft.

fastcompany.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0