Pse skuadra juaj nuk flet kurrë në takime?

Pse skuadra juaj nuk flet kurrë në takime?


Nëse keni udhëhequr ndonjëherë një takim, me siguri ju ka ndodhur që ju të  përfundoni dhe pyetni ekipin tuaj nëse kanë ndonjë pyetje ose ndonjë gjë për të shtuar. Ju prisni ndërsa ekipi juaj hesht. Pas një minute, ju mund të mendoni se keni bërë një punë kaq të mahnitshme. Por në realitet është krejt e kundërta.

Ky është një problem sepse në shumicën e kohës skuadra juaj nuk do të thotë asgjë, por kjo nuk do të thotë se ata nuk kanë asgjë për të thënë. Përkundrazi, kolegët tuaj mund të kenë shumë gjëra për të thënë, por mënyra se si mund të reagoni i ju bën të stepen. Këtu janë katër arsye pse ekipi juaj nuk flet në mbledhje dhe çfarë mund të bëni për ta rregulluar atë.

Ata mendojnë se ju keni vendosur tashmë
Kjo është arsyeja më e thjeshtë që njerëzit nuk thonë asgjë në takimet tuaja. Shpesh, ekipi juaj thjesht tregon se ju keni marrë tashmë një vendim dhe ju thjesht po u tregoni atyre se çfarë po ndodh me ose pa kontributin e tyre. Në atë rast, cili do të ishte qëllimi për të folur? Në vend të kësaj, detyra juaj është të komunikoni që vlerësoni kontributin e të gjithëve.

Ata nuk ju interesojnë
Kjo është për të ardhur keq, por ndonjëherë ndodh. Shpesh kjo ndodh sepse ekziston një lloj shkëputjeje midis anëtarit të ekipit tuaj, rolit të tyre dhe axhendës së takimit. Kur njerëzit nuk e shohin se si diçka lidhet me punën e tyre, është e vështirë për ta, që ta përpunojnë atë në një mënyrë kuptimplotë. Gjëja e fundit që ata do të bëjnë është të flasin ose të bëjnë pyetje, sepse, sinqerisht, ata thjesht duan që takimi të mbarojë, në mënyrë që të mund të kalojnë në diçka më të rëndësishme (sipas mendimit të tyre). Është detyra juaj, si drejtues, t’i bëni ata të kujdesen duke artikuluar vizionin dhe për të parë se si ndikon kjo tek ata personalisht.

Lexo: Mënyrat më të këqija për të drejtuar një ekip

Ata nuk kuptojnë
Ju do të mendoni se nëse ekipi juaj është i hutuar ose nuk kupton diçka, ata do të flasin. Por ata nuk e bëjnë e sidomos në rastet kur shefi flet. Nëse një person nuk e kupton, ju nuk e keni bërë punën tuaj si një udhëheqës efektiv. Detyra juaj është të krijoni një hapësirë të sigurt ku është mirë të mos kuptoni dhe të bëni pyetje. Sa më shumë që mund t’i shtyni njerëzit të kuptojnë se nuk është në fakt faji i tyre që ata nuk kuptojnë diçka, aq më mirë është për ju si drejtues. Kur kjo të ndodhë, ekipi juaj ka shumë më shumë të ngjarë të kundërshtojë supozimet e gabuara dhe të ndihmojë në marrjen më të mirë të vendimit përfundimtar.

Ata mendojnë se janë të vetmit që ndjehen në këtë mënyrë
“Unë jam i vetmi që ndjehem në këtë mënyrë”. Kjo është ajo që i mundon të gjithë të pranishmit në biseëdën ose mbledhje. Ata i thonë vetes se dikush tjetër do të thoshte diçka dhe kjo do i bënte të ndihen edhe më keq. Sigurisht, problemi është se shumë herë, ju mund të keni gjysmën e ekipit tuaj që ndihet në këtë mënyrë, por askush nuk flet.

Business Insider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0