Pse podcasting është shansi juaj më i mirë për sukses?! - Business Magazine Albania

Pse podcasting është shansi juaj më i mirë për sukses?!

podcasting

Çdo pjesë e përmbajtjes që konsumojmë sot në përgjithësi bie në një nga tre mediumet e zakonshme: audio, e shkruar ose vizuale. Ndërsa secili prej nesh mund të gravitojë drejt një mediumi specifik, në varësi të mënyrës se si priremi të mësojmë më mirë, podcasting audio ofron mundësinë më të lartë të përgjithshme të suksesit për markat dhe marketerët.

Gjatë dekadës së fundit, sfera e podcasting ka evoluar në mënyrë eksponenciale. Sipas hulumtimit nga Gartner, mbi 155 milionë amerikanë dëgjuan rregullisht podcaste gjatë vitit 2020 (gati dyfishi i numrave të vitit 2018), me afërsisht 24% të atyre që dëgjojnë çdo javë – statistika që parashikohen të rriten gjatë viteve të ardhshme. Sot, pothuajse çdo markë, biznes, ndikues ose individ ka akses në mjetet që u nevojiten për të nisur një podcast, për të shpërndarë përmbajtje të vlefshme në një audiencë dëgjuesish dhe për të rritur praninë e tyre në internet.

Lexoni: “Shqiptarët në gjithë botën”, podcast-i nga Blerta dhe Endriti sjell në fokus historitë dhe eksperiencat e shqiptarëve rreth botës

Duke marrë parasysh barrierat e ulëta për hyrjen për një industri që është rritur kaq shpejt që nga fillimi i saj, nuk është çudi që kaq shumë marka dhe sipërmarrës kanë gjetur sukses përmes podcasting. Për të ndihmuar në zbulimin e arsyes për këtë, njerëzit duhet të kuptojnë se çfarë e bën podcasting një medium kaq tërheqës për hostet dhe dëgjuesit.

Podcasting është më personal se mediumet e tjera të përmbajtjes

Kur mendojmë për mesazhet që markat përcjellin përmes iniciativave të tyre të marketingut, ne shpesh nuk i konsiderojmë newsletterat me email ose postimet e mediave sociale si forma “intime” të komunikimit. Kjo është pjesë e asaj që e bën podcasting një rrugë kryesore të komunikimit të informacionit të vlefshëm për dëgjuesit, veçanërisht nga markat dhe marketerët.

Në thelbin e tij, podcasting është thjesht një rrugë digjitale më e re për tregimin. Njerëzit janë krijesa thellësisht ndërpersonale. Ne mbështetemi te gjuha për të përcjellë ndjenjat, nevojat, njohuritë tona dhe shumë më tepër. Nëpërmjet tregimit efektiv, ne mund të eksplorojmë dhe të mësojmë më thellë rreth elementeve dhe temave që ndikojnë tek ne, tek ata përreth nesh dhe në jetën tonë. Podcasting e bën këtë në mënyra të ndryshme, por pothuajse të gjithë e bëjnë këtë në një mënyrë shumë më personale.

Kur dëgjojmë podcaste, ne bëhemi audienca e një tregimtari virtual. Në vend që ta ndajmë atë mjedis me të tjerët, vetë ne bëhemi audiencë. Për markat, marketerët ose të tjerët që drejtojnë podcastet e tyre, kjo u lejon atyre të krijojnë një përvojë më personale dhe intime për çdo dëgjues në audiencën e tyre. Ky nocion i intimitetit personal nxit ndjenja shumë më të thella të angazhimit dhe besnikërisë mes dëgjuesve sesa forma të tjera të marketingut të shpërndara në masë, si gazetat ose videot e modifikuara shumë. Duke vepruar kështu, ai u jep podcasters një mundësi për të rritur markën e tyre dhe ndjekjen e saj në një mënyrë më autentike.

Podcastet u japin markave një mënyrë të re për të rritur ndjekësit e tyre

Podcast-et, si çdo formë tjetër e përmbajtjes, prodhohen me një qëllim themelor: shtimin e vlerës për konsumatorët. Kur dëgjuesit përshtaten me podcastet, ata e bëjnë këtë me shpresën se përmbajtja që dëgjojnë do t’i shtojë vlerë jetës së tyre, qoftë nëpërmjet informacionit edukues, diskutimit të temave të vështira ose thjesht dëshirës për t’u argëtuar për një periudhë të shkurtër.

Sa më shumë vlerë të marrin dëgjuesit nga një podcast specifik, aq më shumë ka gjasa që ata të abonohen në të, të shkarkojnë rregullisht episodet, t’i dëgjojnë ato episode në tërësinë e tyre dhe të ndjekin markën mëmë të atij podcast në platforma të tjera. Me 50% të familjeve në SHBA dhe 16% të të gjithë dëgjuesve që e përshkruajnë veten si “adhurues” të disa prej më shumë se 500,000 podcasteve të disponueshme, kjo na tregon se sa më e vlefshme dhe tërheqëse të jetë përmbajtja e një podcasti, aq më të mëdha janë shanset që marka e tij të rritet, një ndjekje online në një komunitet të konsumatorëve besnikë.

Lexoni: SuperVlera, podcast-i më i ri nga Eglent Bici, që u jep zë individëve që kanë diçka për të thënë

Për ta arritur këtë për markën tuaj, përmbajtja e podcast-it tuaj duhet të jetë mjaft e vlefshme dhe tërheqëse për dëgjuesit që ata t’ju shohin si një ekspert në temën e mesazheve të përmbajtjes suaj. Për shembull, nëse podcasti juaj fokusohet në këshilla për sipërmarrjen, ju duhet të shfaqni veten si një sipërmarrës i besueshëm dhe i suksesshëm. Nëse nuk mund ta bëni këtë vetë, punoni për të rezervuar dhe sillni mysafirë që mund t’i japin besueshmërinë dhe suksesin e tyre asaj teme.

Sa më e besueshme të jetë përmbajtja juaj për dëgjuesit, aq më shumë ata do t’ju besojnë juve dhe markës suaj si një burim i besueshëm informacioni të vlefshëm. Sa më shumë që t’ju shohin si të tillë, aq më shumë ka të ngjarë të ndjekin markën tuaj në platforma të tjera, duke çuar në krijimin e një komuniteti shumë-platformësh të ndjekësve besnikë që kontribuojnë në suksesin tuaj.

Podcasting ndihmon markën tuaj të qëndrojë e përshtatshme për konsumatorët e saj

Nëse paraja është monedha e ekonomisë sonë, vëmendja e konsumatorëve është monedha e markave dhe bizneseve tona. Ka kohë që ditët në të cilat ne ishim në një hap me trendet aktuale ose në zhvillim përmes gazetave ose emisioneve të lajmeve të natës kanë ikur. Që nga viti 2019, gati dy të tretat e konsumatorëve modernë kanë preferuar të dëgjojnë podcaste sesa të shikojnë televizor. Kjo na tregon se shumica e konsumatorëve sot kanë shumë më tepër gjasa të konsumojnë përmbajtje tërheqëse nga podcastet sesa format e tjera të medias – për sa kohë që ajo përmbajtje mbetet e rëndësishme për ta.

Çdo markë, biznes dhe sipërmarrës e di se sa e rëndësishme është të mbetet e rëndësishme, veçanërisht në një sferë kaq të ngopur nga konkurrentët si podcastet. Duke prodhuar përmbajtje rreth tendencave aktuale dhe të ardhshme në sektorin tuaj, si dhe duke përfshirë mikpritësit ose folësit e ftuar në podcastin tuaj për të ofruar njohuritë e tyre të ekspertëve në këto çështje, ju mund të ruani një avantazh ndaj konkurrencës duke u dhënë dëgjuesve tuaj më të mirën, informacione të përditësuara dhe relevante të mundshme.

Lexoni: “40 under 40” nis podcast-et online

Sa më shpesh t’u ofroni dëgjuesve tuaj informacione përkatëse, aq më të besueshëm bëheni ju dhe marka juaj. Siç u përmend më parë, besueshmëria më e lartë për markën tuaj do të përkthehet në një audiencë më të madhe dhe më besnike ndjekësish jo vetëm për podcast-in tuaj, por në të gjitha platformat ku ju dhe marka juaj jeni të pranishëm. Asnjë medium tjetër i përmbajtjes nuk ofron të njëjtën masë ose shkallë të rritjes potenciale si podcasting, prandaj podcastet janë shansi më i mirë i markës suaj për t’u bërë një lider i suksesshëm në industrinë tuaj.

entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0