Pse personat Introvert janë më të mirë në shitje sesa ata Extrovert? - Business Magazine Albania

Pse personat Introvert janë më të mirë në shitje sesa ata Extrovert?


Duke u kthyer pak në kohë, agjentët e shitjes ishte e nevojshme të ishin extrovert thjesht për të mbijetuar. Por sot, jo aq shumë.

Stereotipi i një agjenti të shitjes të suksesshëm është një extrovert që i shet çdo gjë, të gjithëve. Ai (ose më rrallë, ajo) i mahnit tërësisht konsumatorët kështu që ata nënshkruajnë përpara se ata të dinë se çfarë po blejnë në të vërtetë.

Konsumatorët, megjithatë, nuk i shikojnë personat extrovert të shitjes “simpatik”. Përkundrazi, shumica e klientëve largohen në momentin që një shitës duket apo tingëllon si stereotipi i përmendur më sipër.

Konsumatorët e urrejnë të manipulohen në blerjen e diçkaje që ata nuk e duan. Siç thotë dhe shprehja e vjetër, “Të gjithëve u pëlqen të blejnë, por askujt nuk i pëlqen të shitet.”

Mospëlqimi i personave të shitjes vjen nga përkufizimi tradicional i shitjes:

1. Ardhja në shtëpinë tuaj për të shitur
2. Bindja e konsumatorëve për të blerë
3. Shtytja deri sa të bëjë shitjen

Shitja efektive është mjaft e ndryshme. Ajo përbëhet nga:

1. Kërkimi (për të kuptuar klientin)
2. Dëgjimi (për të kuptuar nevojat individuale)
3. Reagimi (për t’u përshtatur me nevojat e identifikuara)

Kërkimi kërkon kohë të kaluar vetëm në web, duke lexuar dhe analizuar informacionin. Të dëgjuarit do të thotë të qenit i durueshëm dhe i qetë duke mbetur i hapur për ide dhe perspektiva të reja. Reagimi është lënia e personit tjetër të vendos për ritmin dhe rendin e ditës.

Këto janë të gjitha sjelljet klasike të introvertëve që janë të vështira për t’u bërë mirë nga extrovertët.

Pse vazhdojnë atëherë kompanitë të punësojnë extrovertë në vend të introvertëve në rolet e shitjeve?

Përgjigja është se kompanitë nuk e kuptojnë se si teknologjia po e ndryshon procesin e shitjes.

Duke u kthyer pak në kohë, agjentët e shitjes ishte e nevojshme të ishin extrovertë sepse mundësitë e reja për shitje vinin vetëm me anën e telefonit.

Extrovertët kanë tendencë të jenë më të mirë në Telemarketing, sepse ata lulëzojnë në ndërveprim shoqëror dhe kanë aftësinë për t’u përballuar me refuzimin. Por teknologjia ka bërë që thirrjet në telefon të jenë të paefektshme.

(Shënim për shefat e shitjes: Kur klientëtt tuaj shpenzojnë miliarda dollarë në teknologji për të parandaluar njerëzit tuaj të shitjes t’i ndërpresin ato, përdoreni këtë informacion.)

Burimi: inc.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0