Pse nuk duhet të përdorni emojis në email-et e punës? - Business Magazine Albania

Pse nuk duhet të përdorni emojis në email-et e punës?


Kur ju i dërgoni një email një kolegu apo klienti, ju dëshironi të ndërtoni një marrëdhënie miqësore me të.

Megjithatë, një studim i fundit këshillon që ju duhet të tregoheni të kujdesshëm kur ju shkruani një email.

Kërkues nga BGU, Universiti i Haifës dhe Universiteti i Amsterdamit gjetën se përdorimi i emojis në email-e pune mund t’i bëjë kolegët tuaj të mendojnë se ju jeni më pak kompetentë, gjë që mund ta bëjë më pak të mundshme ndarjen e informacioneve me ju.

Lexoni: Këto janë mënyrat më të mira dhe më të këqija për të nisur një email

Kërkuesit ndërmorën një sërë eksperimentesh me 549 pjesëmarrës nga 29 vende të ndryshme.

Në një eksperiment, pjesëmarrësve ju kërkua që të lexonin një email nga një i huaj dhe të vlerësonin kompetencën dhe ngrohtësinë tek ai person.

Të gjithë pjesëmarrësve ju dërguan mesazhe të ngjashme, por vetëm disa prej tyre përfshinin smiley emojis.

“Përfundimet tona japin provën që në kundërshtim nga të qeshurat reale, emojis nuk e rrisnin perceptimin e ngrohtësisë dhe ndërkohë e ulin perceptimin e kompetencës” – u shpreh dr. Ella Glikson, nga Departamenti i Menaxhimit, tek BGU. “Në email-et zyrtare të biznesit, një buzëqeshje me emoji nuk është një buzëqeshje”.

Studimi gjeti gjithashtu se kur pjesëmarrësve ju kërkua t’u përgjigjeshin email-eve të punës, u ndanë më pak informacione me përdoruesit e buzëqeshjeve virtuale.

Eksperimenti demonstroi përcaktimin e gjinisë së dërguesit nisur nga përdorimi i emojis.

Kur gjinia e dërguesit ishte e panjohur, marrësit kishin më shumë gjasa të mendonin se email-i ishte dërguar nga një femër nëse në të ishte përdorur një smiley.

“Njerëzit kanë tendencën të supozojnë se një buzëqeshje është një buzëqeshje virtuale, por përfundimet e këtij studimi treguan se në rastin e vendit të punës, gjatë shkëmbimit të email-eve të para, kjo është e pasaktë”, – tha Glikson.

“Të paktën, një buzëqeshje mund të zëvendësojë një buzëqeshje kur ju e njihni personin tjetër. Në komunikimet e para, është më e këshillueshme të shmangni përdorimin e smileys, pavarësisht moshës dhe gjinisë”.

/RealSimple

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0