Pse njerëzit po rrezikojnë jetën e tyre për të bërë një selfie perfekte?

Pse njerëzit po rrezikojnë jetën e tyre për të bërë një selfie perfekte?


Adhuruesit e mediave sociale kohët e fundit kanë quajtur si vendin ideal për një selfie, liqenin toksik të Siberisë. Të bërit një selfie në një vend të rezikshëm, ka rezultuar si një problem serioz, pasi vetëm përgjatë periudhës 2011-2017, kanë humbur jetën rreth 250 persona. Ajo që shtyn kuriozitetin e të gjithëve është pyetja pse ndodh kjo, pse gjithë ky passion për këto selfie të rezikshme?

Dr Alloway sqaroi se kjo nuk vjen totalisht nga dëshira për të bërë një selfie, por këta njerëz janë njerëz që “e përqafojnë” rezikun dhe janë të apasionuar pas aktiviteteve të tilla të rezikshme.

Dr Alloway shtoi se kjo prirje ishte e lidhur me mënyrën se si një person vepron online dhe offline. “Nëse dikush është zakonisht një person që merr përsipër të rrezikun ose manifeston ato lloje të tipareve offline, ka të ngjarë të shfaqë të njëjtën sjellje të marrjes së rrezikut në internet”, tha Dr Alloway. “Kështu që njerëzit e përfshirë në këto sjellje, kanë vetëm mahninë të kenë në telefon një foto të tillë”.

Sidoqoftë, ajo që e shtyn një person mesatar të marrë një rrezik për një selfie është dopamina, tha Dr Alloway. “Kur shohim një ‘like’ ose një koment pozitiv postimin tonë, ka një nxitim të madh dopamine dhe ky është një hormon i ndjerë i mirë”.

Dopamina gjithashtu ndihmon për të forcuar një sjellje të caktuara, kështu që nëse një fotografi merr shumë pëlqime ose vëmendje pozitive, inkurajon personin që t’a bëjë atë përsëri, tha psikologu.

Studimi tregoi që të rinjtë dhe turistët preken më shpesh për shkak të dëshirës për të “qenë të lezetshëm”. Dr Alloway tha se kishte dy arsye pse rinia preket më shumë nga ky fenomen: një tru i pazhvilluar dhe nocioni i pathyeshmërisë. Rusia renditet ndër vendet me numrin më të madh të incidenteve selfie fatale, tha studimi.

Në vitin 2016, një nxënëse 12-vjeçare, vdiq pasi u ngjit në një ballkon për të bërë një selfie. Ajo raportohet se e bëri fotografinë ndërsa ishte ulur në kangjella në katin e 17-të të ndërtesës së saj. Policia mendon se ajo humbi ekuilibrin e saj dhe ra në tokë. Vetëm disa muaj më parë, një nxënëse tjetër vdiq pasi u ngjit në një transformator elektrik afër Moskës për të marrë një selfie, por u dogj e gjallë pasi mori një tronditje elektrike.

Instagrammeri Alexei Cherenkov postoi një fotografi të vetes duke kaluar ujin e ndotur. Ai tha se shkoi atje për të marrë një pamje të bukur, sepse “qyteti i tij është gri dhe ky është një nga vendet më të bukura në dispozicion”. Një gjë e ngjashme ndodhi në Spanjë në korrik kur disa njerëz u sëmurën pas larjes në Monte Neme – një deponi toksike në Galicia. Disa Instagrammers thanë se kishin irritime të lëkurës dhe probleme me stomakun.

Lexo: Si të “përqafoni” rrezikun në sipërmarrje

>Por Spanja nuk ka kaluar pa vdekje. Këtë muaj, dy burra britanikë vdiqën pasi ranë nga rreth 10 në 12 metra kur u përpoqën të merrnin një selfie në Alicante, thanë autoritetet. Vdekjet pas rënies nga vendet e larta kanë ndodhur edhe në qytete të tjera të Evropës.
Në Lyon vitin e kaluar, një grua 20-vjeçare vdiq kur ra nga një vinç që ishte ngjitur për të marrë një selfie. Në Milano, një vajzë 15-vjeçare vdiq pasi u ngjit në majë të një qendre tregtare dhe ra 40 metra në kanalin e ventilimit në vitin 2018.  Në fillim të këtij viti, një burrë ra nga shkëmbinjtë e Moherit në Co Clare, Irlandë, ndërsa po merrte një selfie. Burri besohet të ketë qenë një kombëtar indian që studionte në Dublin.Dr Alloway tha që kur shtohet presioni i kohës në vendimmarrje, njerëzit priren të marrin vendime impulsive.

Si mund t’i pengojmë njerëzit nga sjellja e rrezikshme?
Meqenëse rinia ka më shumë të ngjarë të marrë vendime të rrezikshme, Dr Alloway tha se një mënyrë për të shmangur një tragjedi ishte t’i ndihmoni ata të njohin mungesën e tyre të pathyeshmërisë dhe të krijojnë vetëdije.

“Një selfie mund t’ju kushtojë jetën tuaj”.

Euronews

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0