Pse njerëzit bashkohen me kompaninë tuaj dhe pse largohen? - Business Magazine Albania

Pse njerëzit bashkohen me kompaninë tuaj dhe pse largohen?

njerëzit

NGA BRAD RENCHER

Profesionistët e burimeve njerëzore sot përballen me një hendek të fortë perceptimi. Nga njëra anë, teknologjia na ka dhënë mjete të jashtëzakonshme që kërkojnë të ndihmojnë në sqarimin e asaj që duan punonjësit tanë. Por, nga ana tjetër, ne ende luftojmë për të kuptuar se çfarë i largon njerëzit.

Përvoja e burimeve njerëzore në të vërtetë lidhet në dy pyetje: Pse njerëzit bashkohen me kompaninë tuaj? Dhe pse largohen?

Për t’iu përgjigjur pyetjeve, drejtuesit shikojnë grupet e të dhënave si numri i njerëzve të punësuar, gjatësia mesatare e punësuar, qarkullimi dhe vendi ku po punësojmë. Ne kemi gjithashtu një sërë të dhënash dinamike si kontrollet e pulsit, rishikimet vjetore, intervistat e daljes dhe çdo gjë tjetër që mund të kodohet, numërohet dhe analizohet.

Por kur i gjithë ai informacion tretet, ne ende nuk kemi një pamje të plotë. Njerëzit tërhiqen nga ajo që kompanitë thonë se kanë dhe përfundojnë duke u larguar për shkak të asaj që nuk kanë, por ne nuk dimë si ta trajtojmë problemin.

Në karrierën time, kam kuptuar se ne duhet të shikojmë përtej të dhënave në mënyrë që të kuptojmë se si kompanitë mund të përmirësojnë përvojën e tyre të burimeve njerëzore, të angazhojnë punonjës dhe të ndihmojnë njerëzit të ndihen më të mirë në punë. Strategjitë e mëposhtme mund të ndihmojnë organizatat e burimeve njerëzore të lëvizin levat në favor të tyre.

Kuptoni se si ekipi juaj i trajton momentet që kanë rëndësi

Është e rëndësishme që drejtuesit të marrin kohë për të mësuar se si reagojnë ekipet e tyre në momente të rëndësishme. Këto momente përcaktojnë hendekun midis asaj që themi se kemi dhe asaj që na mungon.

Momentet që kanë rëndësi mund të jenë të mëdha, të tilla si: Si t’i përgjigjemi një pandemie? Si t’i bëjmë të gjithë të lidhen në mënyrë të sigurt me njëri-tjetrin dhe të punojnë nga shtëpia? Dhe si ndodh kjo brenda javësh apo ditësh?

 

Momentet që kanë rëndësi mund të jenë gjithashtu të vogla. Si ta festojmë suksesin? Si të flasim me dikë kur ata janë vonë me një dorëzim? Këto janë gjëra të vogla, të bëra me hapa të vegjël, që i bëjnë më kuptimplotë momentet që kanë rëndësi.

Ndiqni se si individët brenda organizatave tuaja përqafojnë momente domethënëse dhe si merren me konfliktin.
Jepni mundësi njerëzve që të kenë sukses duke punuar në pikat e tyre të forta – dikush që i afrohet këtyre momenteve ballë për ballë do të ketë një qasje të ndryshme nga ata që devijojnë në favor të politikave të deklaruara ose thjesht i shmangin ato dhe fokusohen tek marrëdhëniet.

Të kuptuarit se si ekipet tuaja do t’i trajtojnë momentet që kanë rëndësi dhe janë të fuqizuar për të vepruar sipas pikave të tyre të forta, do të përmirësojë në mënyrë drastike përvojën tuaj të burimeve njerëzore dhe do të inkurajojë njerëzit tuaj më të mirë të qëndrojnë. Mbani një sy të ngushtë në qarkullimin e punonjësve tuaj dhe bëni rregullime sipas nevojës.

Forconi vlerat dhe kulturën tuaj

Kultura e një kompanie është se si bëhen gjërat. Në këtë mënyrë, kultura juaj pothuajse gjithmonë përcakton nëse keni sukses apo jo.

Kur ne, si drejtues të burimeve njerëzore, shikojmë vlerat thelbësore që informojnë kulturën tonë, duhet të pyesim nëse ato pasqyrojnë me të vërtetë përbërjen e organizatës. Nëse e bëjnë, ata mund të jenë tepër të fuqishëm, adaptues dhe fleksibël.

Kjo nuk do të thotë se udhëheqësit thjesht mund të kopjojnë dhe ngjitin vlerat nga një organizatë në tjetrën. Është e rëndësishme që vlerat tona – dhe rrjedhimisht, kultura jonë – të pasqyrojnë me të vërtetë mënyrën se si njerëzit marrin vendime.

Megjithatë, edhe të gjithë sjellin vlera me vete ndërsa kalojnë drejt mundësive të reja. Drejtuesit e burimeve njerëzore duhet të ndihmojnë punonjësit të kuptojnë se si vlerat e tyre përputhen me organizatën. Diskutimet e hapura dhe të sinqerta do t’i ndihmojnë individët të shohin se ku mbivendosen vlerat e tyre dhe si mund të ndikojnë në kompaninë e tyre të re.

Lexo: Women2Women, vjen eventi dedikuar grave në karrierë

Përqafimi i vlerave dhe kulturës së kompanisë është një pasqyrim i asaj që bëjmë gjatë momenteve që kanë rëndësi dhe ndihmon për t’iu përgjigjur pyetjeve se pse njerëzit lanë punët e tyre të mëparshme dhe çfarë i solli ata tek ju. Rezultatet tuaja do të pasqyrojnë punën e palodhur për ndërtimin e kulturave dhe vlerave që ofrojnë një përvojë kuptimplote të burimeve njerëzore.

Fuqizoni krijuesit tuaj të përvojës së burimeve njerëzore

Ne punësuam qindra njerëz në BambooHR gjatë pandemisë. Dhe ndërsa ishim me fat që të vazhdonim të rriteshim, ne gjithashtu shqetësoheshim për ndërtimin e marrëdhënieve pozitive dhe kulturës kur shumica e atyre të punësuarve të rinj nuk shkelën kurrë në zyrat tona.

Për fat të mirë, një nga menaxherët tanë filloi të bënte diçka të jashtëzakonshme.

Deri më sot, sa herë që departamenti i saj sjell një person të ri, ajo organizon takime individuale në Zoom për t’i prezantuar ata me çdo anëtar tjetër të ekipit. Menaxheri prezanton të gjithë dhe qëndron për një ose dy minuta, më pas largohet që të dy punonjësit të mund të njihen me njëri-tjetrin.

Këto takime janë një investim i vogël kohe për shumicën e njerëzve, por janë momente që kanë rëndësi. Ndërtimi i marrëdhënieve është e vetmja mënyrë për të krijuar një lidhje të fortë midis një ekipi ekzistues dhe anëtarëve të rinj që po bashkohen.

Njerëzit që ngrihen në këmbë gjatë atyre momenteve që kanë rëndësi dhe i përdorin për të mësuar ose mbështetur të tjerët janë krijues të përvojave. Ata e lidhin atë hendek midis mënyrës se si ne mendojmë se puna kryhet dhe mënyrës se si ne vërtet punojmë së bashku. Fuqizimi i këtyre punonjësve kryesorë do t’i ndihmojë kompanitë të lundrojnë në përgjigjet e këtyre dy pyetjeve të thjeshta: Pse njerëzit bashkohen me kompaninë tuaj dhe pse u larguan?

Kompanitë që duan të krijojnë një përvojë të fuqishme të burimeve njerëzore për punonjësit e tyre duhet të mësojnë se si ekipet e tyre trajtojnë momentet që kanë rëndësi, të ndërtojnë kultura të bazuara në ato vlera dhe të fuqizojnë krijuesit e përvojës së burimeve njerëzore për të krijuar lidhje. Marrja e duhur e këtyre pjesëve kyçe jo vetëm që do t’i ndihmojë ekipet tuaja sot, por do të ndikojë se si do të rriteni nesër.

Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0