Zgjedhja e një ngjyre unike për markën tuaj mund të rrisë njohjen dhe të krijojë një identitet vizual të fortë. Studimet kanë treguar se ngjyra mund të rrisë njohjen e markës deri në 80%. Për të zgjedhur një ngjyrë unike në mënyrë efikase, konsideroni faktorët e mëposhtëm:
Krijoni një identitet: Mendoni për audiencën e synuar, nëse dëshironi një pamje moderne ose klasike dhe se si do të ndihmojë ngjyra në kuptimin e saj në vende të ndryshme. Ngjyra duhet të ketë një histori prapa saj që përkon me identitetin dhe vlerat e markës suaj.
Psikologjia e ngjyrave: Kuptimi i psikologjisë së ngjyrave mund t’ju ndihmojë të zgjidhni një ngjyrë që transmeton emocionet dhe mesazhet e duhura. Për shembull, ngjyra e verdhë mund të komunikojë shpresë dhe fuqizim, ndërsa blu mund të shkaktojë qetësi.
Lexo:Horoskopi i karrierës sot për 26 korrik 2023: Këshilla për të planifikuar më mirë, për të kursyer më shumë, për të investuar me mençuri
Mbizotërimi nga konkurrentët: Zgjidhni një ngjyrë që dallon markën tuaj nga konkurrentët. Mos u ndjeni të kufizuar nga normat e industrisë; ndonjëherë, ndryshimi nga skema tipike e ngjyrave mund t’ju ndihmojë që marka juaj të dallojë.
Konsiderata për markën e regjistruar: Edhe pse është e mundur të regjistroni një ngjyrë unike, është e nevojshme të dëshmoni që konsumatorët e lidhin ngjyrën me markën tuaj. Regjistrimi i markës mund të ofrojë përfitime të vlefshme dhe të shtojë vlerë në biznesin tuaj, por është një proces që kërkon kohë dhe përpjekje.
Konsistencë: Një herë që keni zgjedhur një ngjyrë unike, konsistenca është thelbësore. Përdorni ngjyrën në të gjithë elementët e markës suaj, nga paketimi deri te materialet e marketingut, për të rritur njohjen e markës. Konsistenca ndihmon konsumatorët të lidhin ngjyrën me markën tuaj..
Duke konsideruar kujdesshëm këto faktorë dhe duke treguar konsistencë, marka juaj mund të përfitojë nga një ngjyrë unike për të krijuar një përshtypje të qëndrueshme dhe të dallohet në një treg të ndjeshëm ndaj konkurrencës.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.