Pse iPhone-t e rinj do të jenë të kuq? - Business Magazine Albania

Pse iPhone-t e rinj do të jenë të kuq?


Apple ka lançuar një seri të produkteve, përfshirë iPadin e lirë, iPhone SE më të madh dhe disa iPhone 7 dhe 7 Plus me ngjyra të ndryshme.

iPhone 7 dhe 7 Plus me ngjyrë të kuqe do të dalë në shitje më 24 mars dhe do të kushtojë mbi 700 euro.

iPhone i kuq i bashkohet produkteve me po të njëjtën ngjyrë siç janë: iPod, kufjet dhe ora inteligjente Apple Watch.

pse-iphone-t-e-rinj-te-jene-te-kuq-businessmagApple më në fund po sjell iPhone të kuq një dekadë pas prodhimit të kësaj kategorie të veçantë. Ngjyra e kuqe e paisjeve shërben gjithashtu për të promovuar dhe për të mbledhur fonde për nismën RED si përpjekje për të luftuar HIV dhe AIDS.

AIDS dhe virusi HIV, mbeten sëmundjet më të këqija në planet. 35 milionë njerëz kanë humbur jetën dhe 37 milionë janë të infektuar.

 

iPhone 7 and 7 Plus RED do të kenë një memorie përkatësisht 128 GB dhe 256 GB (iPhone 7, $749 dhe $849; iPhone 7 Plus, $869 dhe $969). Logo e Apple do të mbetet në ngjyrë argjendi ndërsa pjesa e jashtme do të jetë e kuqe.

 

 

 

pse-iphone-t-e-rinj-te-jene-te-kuq-businessmag

/Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0