Pse General Motors ka hequr nga tregu 4.3 milionë makina? - Business Magazine Albania

Pse General Motors ka hequr nga tregu 4.3 milionë makina?


General Motors Co. heq nga tregu mbi 4 milionë makina, të shumtat në Amerikën e Veriut, për shkak të një difekti me airbegët, nga i cili ka pasur edhe një vdekje.

Makinat që do të hiqen nga tregu janë modelet Buick, Chevrolet, GMC, dhe Cadillac, të viteve 2014-2017.

Nga 4.28 milionë makina, 3.6 e tyre janë nga ShBA-ja, ndërsa të tjerat nga vende të tjera të botës. GM (shkurt për General Motors) tha javën e kaluar se problemi qëndron tek moduli diagnostik i makinës, i cili kontrollon hapjen e airbegut, dhe në disa raste ky modul kalon automatikisht në ‘test mode’.

Kjo bën që në rast aksidenti, airbegët të mos hapen, që çon edhe në dëmtimin e personave në makinë. Sipas vetë GM, ky defekt ka çuar në vdekjen e një personi, dhe në lëndimin e tre të tjerëve.

Lista e makinave të ndikuara nga ky difekt është:

  • 2014-2016 Buick LaCrosse, Chevrolet SS, Chevrolet Spark EV
  • 2014-2017 Buick Encore, GMC Sierra 1500, Chevrolet Corvette, Chevrolet Trax, Chevrolet Caprice, dhe Chevrolet Silverado 1500
  • 2015-2017 Chevrolet Tahoe, Chevrolet Suburban, Chevrolet Silverado HD, GMC Yukon, GMC Yukon XL, GMC Sierra HD, Cadillac Escalade, dhe Cadillac Escalade ESV

 

/Ky artikull u publikua së pari nga TechSot.al. Business Magazine Albania ka të drejta të plota të ripublikimit të këtij artikulli, në bazë të marrëveshjes mes palëve.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0