Pse Elon Musk është kaq i suksesshëm kur është fjala për Tesla apo SpaceX, por aq i keq në drejtimin e Twitter? Business Magazine Albania - High-Tech

Pse Elon Musk është kaq i suksesshëm kur është fjala për Tesla apo SpaceX, por aq i keq në drejtimin e Twitter?

Pse Elon Musk është kaq i suksesshëm kur është fjala për Tesla apo SpaceX, por aq i keq në drejtimin e Twitter?

Një problem interesant shfaqet kur tentohet të shpjegohet suksesi i Elon Musk. Nëse je një fans i tij, po të shohësh Tesla-n dhe SpaceX-in, vë re se Musk ka arritur atë që disa të tjerë nuk kanë mundur dhe të mendosh se ai duhet të jetë një gjeni.

Kur shikon Twitter-in – dhe kaosin që ka shkaktuar gjatë muajve të fundit – i vetmi shpjegim logjik është se ai ka një lloj plani mjeshtëror që ne të tjerët thjesht nuk e kuptojmë. Duhet të jetë një lloj shkatërrimi kreativ që vjen me qëllim, dhe jo thjesht një katastrofë kaotike..

Mënyra si mendoni për Musk e bën të vështirë të ndajë suksesin ose mungesën e suksesit që ka patur në kompanitë e tij të ndryshme. Dhe kjo është e rëndësishme, sepse, pavarësisht se Twitter-i ka qenë një dështim, kompanitë e tij të tjera janë histori të vërteta suksesi.

Tesla ka bërë pothuajse atë që  asnjë prodhues tjetër automobilash nuk ka mundur të bëjë – të bëjë makinat elektrike (EVs) diçka që njerëzit  duan të drejtojnë. SpaceX është një kompani e rëndësishme shumë, si në ambiciet hapësinore të SHBA-së, ashtu edhe në sigurinë kombëtare.

Këto dy kompani janë histori të vërteta suksesi, dhe kjo është arsyeja pse nëse beson se suksesi është rezultat i gjenialitetit të Musk-ut – është e vështirë të pajtohesh me dështimin e Twitter-it. Duhet të ketë një lloj strategjie në nivelin e gjeniut që ne të tjerët thjesht nuk e kuptojmë.

Por, kjo është në rregull të njihet se është e vërtetë, edhe nëse mendon se menaxhimi i kompanisë së mëparshme të njohur si Twitter është i keq. Megjithatë, kjo paraqet një sfidë, pasi është e vështirë të kuptosh pse njeriu që ka ndërtuar kompaninë më të vlefshme të makinave  ndonjëherë dhe që drejton një kompani që punon për të vendosur njerëzit në Mars, nuk arrin të kuptojë si të krijojë një software që nuk e irriton njerëzit.

Përveç kësaj, këto dy kompani – Tesla dhe SpaceX – kanë diçka të rëndësishme që e bën të mundur për Musk të prosperojë. Ata të dy ndërtojnë gjëra fizike në botën reale. Ata ndërtojnë vetura elektrike dhe raketa hapësinore, respektivisht. Këto janë sfida të vështira me kufizime reale. Ju mund të keni ide të çmendura, por më në fund hasni në problemin e fizikës.

Lexo:Elon Musk rimerr titullin e njeriut më të pasur në botë

Kjo nuk është e vërtetë me Twitter-in. Nuk është e vërtetë për software fare. Nëse keni ide të çmendura për platformën tuaj software, mund të ndryshoni emrin dhe logon në mes të natës. Mund të hiqni sistemin tuaj të vërtetuar të verifikimit të llogarive në favor të një sistemi të projektuar për të bërë që njerëzit të japin $8 në muaj. Mund të filloni vënien e kufizimeve të shfrytëzimit të shërbimit tuaj për shkak se keni zili për kompanitë që po ndërtojnë chatbot A.I.

Sigurisht, thjesht sepse mund të bësh një gjë, nuk do të thotë që duhet ta bësh. Por, me Twitter-in, nuk ka askush që t’i tregojë se nuk duhet ta bëjë. Dhe, të gjitha këto gjëra janë teknikisht të mundshme.

Software është ndryshe. Nëse dëshiron të ndryshosh diçka, është relativisht e lehtë të zbatosh cilëndo ide të çmendura që mund të kesh. Mund të mos jetë e mençur, por ka shumë pak që të pengon kur ndryshimi është thjesht një sërë rreshtash kod. Ka gjithashtu shumë pak kosto të përfshira.

Kjo është arsyeja pse rregulli i pamundësisë është kaq i rëndësishëm. Personaliteti i Musk-ut e shtyn drejt rezultateve të pamundura, por në botën fizike, kjo e shtyn ekipin të kryejë gjëra ekstremisht të vështira që gjithashtu janë të kufizuara nga ligjet e fizikës. Kjo strukturë është gjëja e duhur, sepse i mban njerëzit larg veprimeve të kota.

Kufizimet kryesore që ekzistojnë kur bëhet fjalë për produkte fizike – para dhe fizikë – nuk ekzistojnë me një platformë digjitale. Pothuajse asgjë nuk është e pamundur, që do të thotë se dikush si Musk mund të bëjë thjesht atë që dëshiron. Kjo nuk është vetëm një mënyrë e keqe për të krijuar një produkt, por shpjegon pse ai është kaq i dobët në të krijuar pikërisht këtë.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0