Protesta po tregon fuqinë e followers-ave - Business Magazine Albania

Protesta po tregon fuqinë e followers-ave

ollowers

Protestat e këtyre ditëve në Tiranë dhe në disa qytete të tjera, tregoi fuqinë e mediave sociale dhe raportin e fortë mes influencerave dhe ndjekësve të tyre.

Protestat klasike në vendin tonë janë bërë me nxitje të shoqërisë civile dhe janë fuqizuar më tej me ndërhyrjet politike. Simpatizantët e njërës apo tjetrës parti dalloheshin kollaj në protesta, përmes grupimeve, qëndrimit e fjalëve të tyre. Edhe protestat e teatrit u prekën thellë nga ngjyra politikë, ku opozita iu bashkua artistëve duke e bërë teatrin një kauzë të përbashkët, fatkeqësisht të dështuar.

Po të rinjtë, adoleshentët sot?! Ishin një surprizë për të gjithë ne. Mediat Sociale po ziejnë, për përfshirje të adoleshentëve madje fëmijëvë në protestë. Analiza, mendime, qëndrime pro dhe kundër. Shumë thonë që prindërit nuk duhet t’i lënë fëmijët në protestë. Të tjerë po frymëzohen prej tyre, duke vlerësuar tek ta guximin dhe mungesën e frikës nga politikar.

Po cilët janë fëmijët e sotëm? Ku i gjen më së shumti? Në Instagram, aty ku është reperi Stresi e shumë të tjerë. Këta fëmijë nuk frymëzohen nga politikanë që nuk flasin gjuhën e tyre. Nga politikanë që vazhdojnë t’u drejtohen të rriturve, votuesve.

Lexo: Të rinjve u kemi borxh!

Stresi me mbi 600 mijë followrs në Insta, tregoi se ka ndikim tek komuniteti i tij. Është e kotë të habiten prindërit, neve. Muzika REP ndiqet në masë, dhe na pëlqen apo jo përmbajtja e këngëve, apo edhe incidentet e Stresit me policinë, fëmijët ndjekin këngët e Stresit, i këndojnë dhe kërcejnë ato.

A po mendojnë politikanë e njerëz të njohur se kush i ndjek ato? Sa e fortë është kjo lidhje? Sa do t’i përgjigjeshin ndjekësit një kërkese të tyre. Një pjesë e komunitetit e njeh mirë fuqinë e mediave sociale, ndikimit tek ndjekësit. Ndaj ironizuan me faktin që shumë këngëtarë e VIP-a të tjerë nuk reaguan ndaj vrasjes. Fuqia e influencerave u pa edhe në vrasjen e Floyd nga policia amerikane, ku pjesa më e madhe e protestuesve u mbodhën pikërisht nga ndikimi i personave të njohur, kryesisht këngëtarë.

Ndaj ata të rinj, edhe pse të panjohur për drejtuesit e partive dhe institucioneve, nuk janë huliganë, por ndjekës të muzikës, ndjekës të Stresit.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0