Protesta po tregon fuqinë e followers-ave

ollowers

Protestat e këtyre ditëve në Tiranë dhe në disa qytete të tjera, tregoi fuqinë e mediave sociale dhe raportin e fortë mes influencerave dhe ndjekësve të tyre.

Protestat klasike në vendin tonë janë bërë me nxitje të shoqërisë civile dhe janë fuqizuar më tej me ndërhyrjet politike. Simpatizantët e njërës apo tjetrës parti dalloheshin kollaj në protesta, përmes grupimeve, qëndrimit e fjalëve të tyre. Edhe protestat e teatrit u prekën thellë nga ngjyra politikë, ku opozita iu bashkua artistëve duke e bërë teatrin një kauzë të përbashkët, fatkeqësisht të dështuar.

Po të rinjtë, adoleshentët sot?! Ishin një surprizë për të gjithë ne. Mediat Sociale po ziejnë, për përfshirje të adoleshentëve madje fëmijëvë në protestë. Analiza, mendime, qëndrime pro dhe kundër. Shumë thonë që prindërit nuk duhet t’i lënë fëmijët në protestë. Të tjerë po frymëzohen prej tyre, duke vlerësuar tek ta guximin dhe mungesën e frikës nga politikar.

Po cilët janë fëmijët e sotëm? Ku i gjen më së shumti? Në Instagram, aty ku është reperi Stresi e shumë të tjerë. Këta fëmijë nuk frymëzohen nga politikanë që nuk flasin gjuhën e tyre. Nga politikanë që vazhdojnë t’u drejtohen të rriturve, votuesve.

Lexo: Të rinjve u kemi borxh!

Stresi me mbi 600 mijë followrs në Insta, tregoi se ka ndikim tek komuniteti i tij. Është e kotë të habiten prindërit, neve. Muzika REP ndiqet në masë, dhe na pëlqen apo jo përmbajtja e këngëve, apo edhe incidentet e Stresit me policinë, fëmijët ndjekin këngët e Stresit, i këndojnë dhe kërcejnë ato.

A po mendojnë politikanë e njerëz të njohur se kush i ndjek ato? Sa e fortë është kjo lidhje? Sa do t’i përgjigjeshin ndjekësit një kërkese të tyre. Një pjesë e komunitetit e njeh mirë fuqinë e mediave sociale, ndikimit tek ndjekësit. Ndaj ironizuan me faktin që shumë këngëtarë e VIP-a të tjerë nuk reaguan ndaj vrasjes. Fuqia e influencerave u pa edhe në vrasjen e Floyd nga policia amerikane, ku pjesa më e madhe e protestuesve u mbodhën pikërisht nga ndikimi i personave të njohur, kryesisht këngëtarë.

Ndaj ata të rinj, edhe pse të panjohur për drejtuesit e partive dhe institucioneve, nuk janë huliganë, por ndjekës të muzikës, ndjekës të Stresit.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale