Projekti "Liter of Light" do të sjellë dritë, duke përdorur llambat e bëra nga shishe plastike - Business Magazine Albania

Projekti “Liter of Light” do të sjellë dritë, duke përdorur llambat e bëra nga shishe plastike


Një nga ndikimet e menjëhershme të një fatkeqësie natyrore, si uragani në Haiti, është se ajo shpesh pasohet nga errësira.

Më shumë se 1.5 miliardë njerëz përballen me errësirë të ngjashme si në rastin më sipër, ose me ndriçimin e zbehtë të qirinjve ose llambave të vajgurit, tymi i të cilave është helmues.

Disa prej këtyre komuniteteve janë shumë larg dhe nuk kanë energji elektrike. Të tjerët kanë energji elektrike, por nuk e përdorin atë, sepse është e shtrenjtë.

Problemi shkon përtej mungesës së dritës. Ajo shtrihet në çështje afatgjata në lidhje me sigurinë, pavarësinë, shëndetësinë dhe arsimin.

Një projekt i quajtur “Liter of Light” është duke u përpjekur t’a ndryshojë këtë duke përdorur shishe plastike.

Si funksionon?

Shishet plastike janë të mbushura me ujë dhe zbardhues, të cilat eliminojnë algat që e kthejnë ujin në të gjelbër. Shishet janë instaluar në çatitë e shtëpive dhe punojnë si një pasqyrë në çati, përthyejnë dritën në 360 gradë duke ofruar një llambë natyrale gjatë ditës.

Një mikrokozmos për sipërmarrësit

Projekti i jep mundësi popullsisë lokale për të paguar kur ata të fillojnë të bëjnë para nga shitja e llambave, që është më mirë se ta sjellin produktin nga jashtë dhe t’u kërkojnë njerëzve ta shesin atë.

Tre vjet më parë “Liter of Lights” ndriçoi dhoma dhe shtëpi. Tani ajo ka në plan të ndriçojë fshatra të tëra, të krijojë sistemet e ndriçimit publik duke përdorur metoda të lira dhe të qëndrueshme të energjisë diellore. Më shumë se 650.000 nga këto dritat janë vendosur tashmë në rreth 20 vende.

Sa kushton?

Një llambë e bërë me shishe plastike kushton rreth 3$. Llambat e rrugës mund të shkojnë nga 25$ deri në 30$. Llambat më të fuqishme shiten për 60$ të. Por në krahasim me dritat e tjera, të cilat kushtojnë rreth 1.000 $, kjo është e përballueshme dhe mjaft efikase.

 

Burimi: mashable.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0