Projekti IDEA, AIDA dhe GIZ në ndihmë të bizneseve


Në kuadër të bashkëpunimit gjermano-shqiptar dhe me mbështetjen e Shoqërisë Gjermane për Bashkëpunim Ndërkombëtar (GIZ), Ministrisë së Zhvillimit Ekonomik, Turizmit, Tregtisë dhe Sipërmarrjes (MZHETTS) dhe Agjencisë Shqiptare të Zhvillimit të Investimeve (AIDA), do të zhvillohet për të dytin vit në vendin tonë, projekti IDEA (Innovative Development for Entrepreneurs in Albania).

Ky projekt synon që nëpërmjet leksioneve dhe trajnimeve interaktive, të nxisë frymën sipërmarrëse dhe inovacionin në Shqipëri.

Gjatë projektit të zhvilluar vitin e kaluar, u bë trajnimi i 20 trajnerëve të përzgjedhur nga institucione qëndrore dhe lokale shqiptare me metodën “CEFE”, një metodologji trajnimi e përdorur në më shumë se 70 vende të botës, e cila bazohet në ndërveprimin intensiv të pjesëmarrëseve dhe mundëson forcimin e njohurive teorike dhe praktike në planifikimin dhe fillimin e një biznesi.

Gjithashtu, u zhvilluan trajnime në 4 qarqet kryesore të vendit (Tiranë, Shkodër, Gjirokastër, Korçë), ku morën pjesë rreth 100 biznese start-up, mbi mënyrën si të hartojnë dhe realizojnë një plan biznesi. Në fazën finale të projektit, finalistët prezantuan planet e tyre të biznesit para një jurie të përbërë nga përfaqësues të AIDA-s, Yunus Bussines Albania, Deloitte Albania dhe GIZ, të cilët shpallën edhe 5 fituesit e ideve më të mira.

Për më shumë, ndiqni videon në linkun e mëposhtëm:

Burimi: AIDA

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale