Produktet “Made in Albania” kërkohen nga tregjet ndërkombëtare


Produkte ‘Made in Albania’ në supermarketet e Amerikës? Për shqiptarët do të ishte një ëndërr Amerikane, por për amerikanët duket se është një realitet shqiptar.

Me optimizëm dhe doza inkurajuese David Reside, Shef i Departamentit për Europën dhe Euroazinë i USAID në Washington, i cili ka ardhur për një vizitë në Shqipëri, vlerëson agrobizneset shqiptare me nota maksimale, duke i cilësuar impresionuese dhe mahnitëse.

“Jam i bindur se produktet tuaja cilësore do t’i gjej së shpejti në SHBA. Madje mezi pres t’i shoh,” thotë me bindje përfaqësuesi i lartë i USAID Reside, pas vizitave në disa prej agrobizneseve të suksesshme shqiptare në Goriçan të Beratit e Krutje të Lushnjes. Rrugëtimi nisi me vizita dhe takime me prodhues të produkteve në serra dhe konsoliduesve në fshatrat e Beratit, mbështetur nga projekte të USAID dhe AAC Lushnja e më pas, në Krutje.

Projekti, i cili kap shumën 5 milionë euro shtrihet në 30 hektarë sera të Krutjes, në një nga zonat më pjellore në vend, ku 10 ha janë serrë me teknologji të lartë dhe 20 ha në fushë të hapur.

Nuk ka qenë e lehtë, por jo e pamundur. Falë mbështetjes së USAID dhe Projektit AgroCapital zbatuar nga CBS, kjo sipërmarrje e re është ndihmuar për lehtësimin e financimit përmes një kredie tregtare, duke asistuar në zhvillimin e plan biznesit, certifikimin e produkteve dhe rritjes së teknologjive prodhuese. Suksesi i qartë është bazë e fortë për të kaluar në bashkëpunimin përmes projektit të ri të USAID e CBS, SmartCapital, përmes të cilit ky biznes do të vijojë zgjerimin e prodhimit, shtimin e sistemeve frigoriferike dhe zgjerimin e kompanisë me financim nga grantet e AZHBR dhe IPA.

Prodhimet unike dhe cilësore shqiptare po zgjerojnë jehonën e emrit të mirë të Shqipërisë në botë duke bërë që prodhimet bujqesore shqiptare të kërkohen ne tregjet e huaja dhe të pelqehen vazhdimisht.

Burimi: ata.gov.al

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale