Meta njoftoi se po vendos kufizime të reja për DM si në Facebook ashtu edhe në Instagram për adoleshentët që pengojnë këdo që t’u dërgojë mesazhe të pakërkuara. Deri më tani, Instagram i kufizon të rriturit mbi moshën 18 vjeç që të dërgojnë mesazhe tek adoleshentët që nuk i ndjekin. Kufijtë e rinj do të zbatohen për të gjithë përdoruesit nën 16 vjeç dhe në disa vende gjeografike nën 18 vjeç si parazgjedhje. Meta tha se do të njoftojë përdoruesit ekzistues me një njoftim.
Në Messenger, përdoruesit do të marrin mesazhe vetëm nga miqtë e Facebook, ose njerëzit që kanë në kontaktet e tyre. Për më tepër, Meta po i bën gjithashtu kontrollet e saj prindërore më të fuqishme duke lejuar kujdestarët të lejojnë ose mohojnë ndryshimet në cilësimet e paracaktuara të privatësisë të bëra nga adoleshentët. Më parë, kur adoleshentët ndryshuan këto cilësime, kujdestarët merrnin një njoftim, por ata nuk mund të bënin asnjë veprim për to.
Lexo edhe:TikTok shkurton 60 vende pune në sektorin e reklamave dhe shitjeve
Kompania dha një shembull që nëse një përdorues adoleshent përpiqet ta bëjë llogarinë e tij publike nga private, ndryshon kontrollin e përmbajtjes së ndjeshme nga “Më pak” në “Standard” ose përpiqet të ndryshojë kontrollet rreth asaj se kush mund t’i dërgojë DM, kujdestarët mund ta bllokojnë atë.
Meta nxori për herë të parë mjetet e mbikëqyrjes prindërore për Instagram në vitin 2022, të cilat u dhanë kujdestarëve një ndjenjë të përdorimit të adoleshentëve të tyre.
Gjigandi i mediave sociale tha se po planifikon gjithashtu të lançojë një veçori që do të parandalojë adoleshentët të shohin imazhe të padëshiruara dhe të papërshtatshme në DM-të e tyre të dërguara nga njerëz të lidhur me ta. Kompania shtoi se kjo veçori do të funksionojë edhe në bisedat e koduara nga fundi në fund dhe do të dekurajojë adoleshentët të dërgojnë këto lloj imazhesh. Meta nuk specifikoi se çfarë pune po bën për të siguruar privatësinë e adoleshentëve gjatë ekzekutimit të këtyre funksioneve. Ai gjithashtu nuk dha detaje rreth asaj që e konsideron si “të papërshtatshme”.
Muajin e kaluar, Meta mori një kërkesë zyrtare për informacion nga rregullatorët e BE-së, të cilët i kërkuan kompanisë të jepte më shumë detaje në lidhje me përpjekjet e kompanisë në parandalimin e ndarjes së materialit të abuzimit seksual të fëmijëve (SG-CSAM).
Në të njëjtën kohë, kompania po përballet me një padi civile në gjykatën shtetërore të New Mexico, duke pretenduar se rrjeti social i Metës promovon përmbajtje seksuale për përdoruesit adoleshentë. Në tetor, më shumë se 40 shtete amerikane ngritën një padi në një gjykatë federale në Kaliforni duke akuzuar kompaninë për dizajnimin e produkteve në një mënyrë që dëmton shëndetin mendor të fëmijëve.
Kompania do të dëshmojë para Senatit për çështjet rreth sigurisë së fëmijëve më 31 janar të këtij viti së bashku me rrjetet e tjera sociale duke përfshirë TikTok, Snap, Discord dhe X (ish Twitter).
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.