Presidenti i CCBC Luca Busi: pandemia na preku, por po rimëkëmbemi - Business Magazine Albania

Presidenti i CCBC Luca Busi: pandemia na preku, por po rimëkëmbemi

Luca Busi

Luca Busi ishte 19 vjeç kur erdhi për herë të parë në Shqipëri rreth 30 vite më parë. Diskutohej futja në treg e një produkti ndërkombëtar si Coca-Cola, e kush më mirë se kompania që kishte përfaqësinë në jug të Italisë mund ta bënte këtë edhe në Shqipëri. Pas shumë zhvillimesh në treg, të reja e të vjetra, Busi, sot president i Coca-Cola Bottling në Shqipëri është po aq entuziast.

Gjatë takimit në “Business Date”, ai foli për sfidat e tregut gjatë pandemisë dhe orientimit drejt risive edhe në kushte pandemie.

Sipas tij, “Me një kërcim kohor që na projekton drejt së tashmes, sot CCBS – e cila prodhon, shishet dhe zhvillon të gjitha produktet e The Coca Cola Company në Shqipëri – është rezultat i asaj zgjedhjeje dhe asaj nisme të diktuar nga dëshira për të ndërtuar një rrugë me qytetarët shqiptarë, transformimin e një prej kompanive më të rëndësishme globale në një biznes familjar, nisur nga km 0, gati për të dhënë përgjigjet e duhura për pritjet e konsumatorëve. Një realitet që me 354 punonjësit e tij sot drejton ekonominë, forcon sinergjitë me institucionet, shumëfishon bashkëpunimet me zinxhirin e furnizimit, duke përfaqësuar përsosmërinë në skenën ndërkombëtare”.

Sipas z.Busi, pandemia pati efekt në tkurrjen e aktivitetit gjatë vitit të kaluar ndërsa pritshmëritë për këtë vit janë pozitive.

“2020, viti i emergjencës së pandemisë, na ka vendosur para një muri shumë të lartë, i cili në mënyrë efektive ka bllokuar dhe kushtëzuar ekonominë botërore. Natyrisht, tendenca e blerjeve, rritja e kostove të lëndëve të para, zbatimi i masave rigoroze dhe kufizuese kanë diktuar një tkurrje të kërkesës, rrjedhimisht edhe në qarkullimin e CCBS, duke regjistruar një shifër -10.8% vitin e kaluar”, theksoi ai. Sipas tij, një vit më parë, në vitin 2019, kompania pati rritje të vëllimeve me një tendencë rritjeje neto +8% në krahasim me vitin 2018.

Lexo: Coca-Cola Bottling Shqipëria prezanton paketime të reja, me plastikë 100% të ricikluar për një ekonomi më qarkore

Z.Busi theksoi se kemi rezistuar fuqishëm dhe kemi vazhduar të investojmë në frontin mjedisor.

Mund të mos e besoni, por konsumatorët besnikë dhe shitjet më të shumta të Coca-Cola’s realizohen në dyqanin e lagjes. Z. Busi e theksoi këtë duke shpjeguar njëkohësisht edhe përse ndodh kjo.  “Coca-Cola ka qenë gjithmonë një pije me kërkesë të madhe në të gjitha kanalet e shitjes, por padyshim që përdorimet, zakonet dhe konsumi kanë ndryshuar gjatë pandemisë. Në fakt, në vitin 2020, në supermarkete dhe dyqane tradicionale kemi regjistruar një rritje të shitjeve prej mbi 4% në krahasim me vitin 2019. Ne jemi të vetëdijshëm për faktin se Coca-Cola është një markë e dashur nga konsumatorët, pasi investon vazhdimisht për të siguruar risi në treg përmes teknologjive të reja, duke pasur gjithmonë një ndikim pozitiv në tregje”.

Në parashikimet e zyrave financiare, në krahasim me vitin 2020, ky vit pritet të mbyllet me +16.4%. Edhe nëse duhet të ketë një valë të re pandemike, Coca-Cola Bottling Shqipëria nuk do të humbasë takimin me konsumatorët, përmes shërbimit të shpërndarjes  dhe me infrastrukturën dixhitale për porositë në internet (https://porosit.ccbs.al)”.

Sipas z.Busi, CCBS ka kërkuar gjithmonë dialog dhe konvergjencë përballë çështjeve ose vështirësive kritike.

Konkurrenca e padrejtë është një nga shqetësimet e z.Busi. CCBS është prodhuesi dhe shpërndarësi i vetëm i autorizuar nga “The Coca-Cola Company” për tregun shqiptar, por, pavarësisht kësaj, për më shumë se 2 vjet ka pasur produkte të markës Coca-Cola nga shtete të tjera. “Ne kontaktuam institucione të ndryshme shtetërore dhe vendore për të bllokuar hyrjen e paautorizuar të produkteve të huaja”, tha ai, duke besuar në zbatimin e ligjeve në fuqi.

Ai vuri në dukje edhe çështje kritike në sektorët e mjedisit, ku CCBS është angazhuar dhe ka investuar. “Thjesht mendoni për menaxhimin e veçantë të mbeturinave dhe mungesën e infrastrukturës për qarkullimin e automjeteve elektrike. Ne do të kontribuojmë, siç po bëjmë, jo vetëm në instalimin e stacioneve elektrike, por edhe në nxitjen e institucioneve, për të filluar një rrugë të re të stimujve dhe mbështetjes së qeverisë në favor të zhvillimit të një ekonomie. Duke mos qenë ende pjesë e vendeve të Komunitetit Evropian, ne duhet të përhapim kulturën e qëndrueshmërisë dhe të bëhemi shembull për të gjithë, përmes një bashkëpunimi publik / privat, qytetarë dhe institucione së bashku”.

Ai është i bindur që vlen shumë vullneti i mirë për të bërë gjërat siç duhet, në kohën e duhur dhe në mbështetje të produkteve dhe kompanive vendore që operojnë në Shqipëri. “Ne duhet të eksportojmë vlerën e vendit nga pikëpamja ekonomike dhe e punësimit: një territor i pasur që vazhdon të ndjekë me përsosmëri një trend të rritjes konstante dhe i cili, jam i sigurt, bën një diferencë shumë të madhe në zhvillim”, shprehet z, Busi në “Business Date”.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0