“Praktika është çelësi i të qënurit një udhëheqës i shkëlqyer” - Business Magazine Albania

“Praktika është çelësi i të qënurit një udhëheqës i shkëlqyer”

“Praktika është çelësi i të qenurit një udhëheqës i shkëlqyer”

David Finkel, Autor

Çdo ditë ka gjithmonë diçka që mund ta përmirësosh. Si trajner biznesi, flas me mijëra lidera çdo vit. Pronarë të shkëlqyer të biznesit që kanë ndërtuar dhe shkallëzuar biznese për t’i shërbyer industrisë dhe klientëve të tyre. Megjithatë, pothuajse të gjithë me të cilët flas, dëshirojnë që  të jenë udhëheqës më të mirë në çdo aspekt.

Pavarësisht nëse kjo do të thotë të jesh në gjendje të stërvitësh dhe mbështesësh anëtarët e ekipit, të punësosh në mënyrë më efikase, të punosh me shitës të jashtëm për të marrë rezultatet më të mira të mundshme, ose diçka tjetër, gjithmonë ka diçka të cilën dëshirojnë të mund të përmirësojnë. Kështu që sot unë dua të ndaj me ju konceptin e “praktikës së qëllimshme”, dhe mënyrën se si unë dhe pronarët e tjerë të biznesit e përdorim atë për t’u bërë më të mirë në udhëheqjen e ekipeve tona.

Lexo:16 Mënyra se si të shokoni dhe të habisni klientët

1.Zgjidhni aftësinë që dëshironi të përmirësoni

Hapi i parë për një praktikë të qëllimshme është të vendosni saktësisht se për çfarë dëshironi të përmirëhesoni si udhëheqës. Dëshironi të jeni me të vërtetë të qartë dhe konciz pikërisht në atë që doni të përmirësoni gjatë muajit ose tremujorit të ardhshëm. Drejtori im i marketingut, për shembull, dëshironte të bëhej më i mirë në punën me shitës të jashtëm dhe identifikimin kur ka vonesa në komunikim ose boshllëqe që mund të ndikojnë në performancë. Kështu që vendosi të ulej një herë në javë dhe të vlerësonte në një shkallë nga 1 në 10 sesi po zhvillohet komunikimi me secilin nga shitësit e jashtëm, së bashku me çdo vëzhgim ose problem që ka vërejtur gjatë shtatë ditëve të fundit. Për ju, mund të jetë diçka ndryshe. Kryesorja është të jesh specifik.

2.Jini të vëmendshëm

Hapi tjetër për një praktikë të qëllimshme është të keni kujdes për veprimet ose vëzhgimet tuaja rreth sendit në fjalë. Në shembullin e mësipërm, drejtoresha ime e marketingut i kushton 10 minuta në javë rishikimit të kanaleve të komunikimit të shitësve. Kjo zakonisht shkon krah për krah me raportet tona që bëjmë çdo javë. Gjatë asaj kohe, ajo mund të kuptojë se nuk ka marrë fare informacion nga një shitës i veçantë atë javë. Ajo mund të kuptojë gjithashtu se një shitës po bën një punë të mahnitshme për ta mbajtur në rregull dhe për ta azhurnuar atë sipas nevojës. Nëse ajo nuk do të merrte 10 minuta kohë për të menduar për secilin shitës dhe kanalet e tyre të komunikimit, informacioni i tillë ka shumë të ngjarë të kalonte pa u vërejtur.

INC:DAVID FINKEL

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0