16 Mënyra se si të shokoni dhe të habisni klientët

16 Mënyra se si të shokoni dhe të habisni klientët

Revista INC u kërkoi anëtareve të Themelueseve Femra të vitit 2020 këshillat e tyre më të mira në lidhje me klientët.

Këto janë pikat kryesore:

1. Tata Harper, Tata Harper Skincare

Ju duhet të dini se kë po synoni edhe para se të filloni kompaninë tuaj. Çfarë vlerash ka një klient që i bën ata të duan produktin tim? Çfarë problemi po zgjidh për ta? Cilat nevoja nuk plotësohen? Sapo t’i kuptoni ato gjëra, është jetike që të jeni në çdo vend ku do të jetë klienti juaj.

2. Maggie Winter, Ayr

Mësova përkushtim pa kompromis për produktin.

3. Andy Dunn, Molekule

Mësova përkushtimin me klientin. Kombinon idetë. Ju dëshironi një produkt të shkëlqyer të dorëzuar saktë.

4. Jaya Rao, Molekule

Gëzimi, e qeshura dhe lumturia, lejon që kjo të të drejtojë. Mbaj mend që kam punuar në produktin tonë të parë dhe u emocionova dhe qesha me të. Sapo të gjeni gëzimin, gjetja e klientëve vjen lehtë.

5.Brynn Putnam, Mirror

Mos u kërkoni klientëve të hartojnë zgjidhjet tuaja. Shikoni tek ata dhe përcaktoni problemet. Klientët tanë nuk donin një pasqyrë që transmetonte stërvitje; ata donin të punonin në shtëpi pa kompromis.

6.Jodi Huettner, Helga Wear

Fusha e shitjeve të mia ka qenë e tensionuar, e pasionuar, feministe. Nuk funksionoi shumë mirë, sepse të gjithë blerësit janë burra të moshës së mesme. Tani, prezantimi i shitjeve ka të bëjë me sigurinë dhe rritjen e produktivitetit. Është një hap i fuqizimit.

7. Tiffany Pham, Mogul

Ne kemi filluar me përdorues individualë. Pasi të ishim në gjendje të rriteshim me ta dhe të zhvillonim një ekosistem të shkëlqyer për ta, ne i lëmë klientët të vijnë te ne dhe të na tregojnë se çfarë kishin nevojë.

8. Shivani Jain, Jain Cubii

Mos harroni thelbin: kush jeni dhe cilët janë klientët tuaj. Është shumë e lehtë të shohësh aq shumë gjëra rreth teje, saqë ndjek çdo mundësi dhe harron të vendosësh klientin tënd kryesor në radhë të parë.

9.Xhesika Alba, The Honest Company

Testoni vazhdimisht nga këndvështrimi i konsumatorit, përfshirë marketingun tuaj dhe lehtësinë për të bërë një transaksion. Ju pothuajse nuk mund të provoni sa duhet. Kurrë nuk do të arrini përsosmërinë, por do të arrini rreth 80 përqind dhe kjo është mjaft e mirë.

10.Daniela Blanco, Sunthetics

Mundohuni të bëni një ose dy intervista me klientë të mundshëm çdo ditë. Kjo do të ndryshojë mënyrën e të menduarit për teknologjinë tuaj, mbase do të zgjerojë aplikacionet. Bisedat me joshkencëtarët do t’ju mësojnë të komunikoni në terma të thjeshtë dhe të përmbledhni atë që është e rëndësishme.

11.Jane Fisher dhe Jenna Kerner, Harper Wilde

Majin e kaluar, ne patëm një moment të vështirë. Ne donim të bënim një deklaratë në përgjigje të ndalimeve të abortit. Më parë, ishim përpjekur të mos ishim politikisht të hapur. Bëmë një palë reçipeta ku shkruhej “Fuck your law” në grup. Kishte disa përgjigje negative. Por klientët tanë kryesorë, të afërmit tanë, vetëm u dashuruan me ne më shumë.

Lexo:Warren Buffett: 3 gjëra në jetë ndajnë vepruesit dhe arritësit nga ëndërrimtarët

12.Xiaoyin Qu, Run the World

Nevojat e klientit ndryshojnë gjatë gjithë kohës. Në vend që thjesht të dëgjoni kërkesat e klientëve, pyetini ata: “Pse doni atë që dëshironi?”

13.Araks Yeramyan, Araks

Unë dua të sigurohem që klienti të ndiejë se po bëj produkte të mira dhe me të vërtet kujdesem që po marrin diçka që u përshtatet atyre. Unë jam gjithçka që gratë të ndihen të bukura dhe të fuqishme.

14.Meaghan Rose, Rocksbox

Ne morëm vendimin të përqëndrohemi tek klientët tanë me vlerën më të mirë. Ndihet paksa e rrezikshme, sepse po ngushtoheni se ku vendosni shpenzimet tuaja të marketingut, por është shumë qartësuese.

15.Kathy Cheng, Redwood Classics

Vetëm për shkak se një treg nuk ekziston, nuk do të thotë që ju nuk mund ta ndërtoni atë. Shikoni biznesin tuaj dhe thoni, a ka ndonjë mënyrë për të qenë në të njëjtën industri, por ta zgjeroni atë? Ne filluam të bëjmë punë me porosi dhe të punojmë me markat. Pastaj filluam të mbanim disa inventarë dhe të shisnim me shumicë, dhe tani jemi në biznesin B2C dhe po zbulojmë se ka kërkesë reale atje.

16.Sarah Shadonix, Scout & Cellar

Premtimi i tepërt mund të jetë një e metë fatale për sipërmarrësit vizionarë. Është në ADN-në tonë, sepse ne jemi vazhdimisht të tepruar me vetveten. Kini besim tek e sotmja. Mësoni si të mbivlerësoni.

INC

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale