Posta Shqiptare: "Tregtia online duhet inkurajuar" - Business Magazine Albania

Posta Shqiptare: “Tregtia online duhet inkurajuar”


Posta Shqiptare nuk bie dakord me vendimin e fundit të qeverisë për të tatuar të gjitha blerjet online mbi 22 euro. Në një deklaratë të shpërndarë për mediat, Posta Shqiptare thekson se ‘qëndrimi i saj ka qenë dhe mbetet se “tregtia online” duhet inkurajuar, duke rritur pragun e përjashtimeve doganore’.

Por në kushtet e vendimmarrjes së re, me uljen e tavanit për përjashtimin nga detyrimet doganore në 22 euro për blerjet online dhe 45 euro për dërgesat nga individët jashtë vendit, Posta Shqiptare do të fillojë nga java e ardhshme proçedura të reja lehtësuese për gjithë klientët.

Posta Shqiptare do të mundësojë nga data 22 gusht kryerjen pranë zyrave të saj edhe të proçedurës së plotësimit të deklaratës së thjeshtuar doganore dhe arkëtimit të detyrimit doganor, kundrejt një tarife modeste krahasuar me agjensitë private doganore dhe pagesat doganore në sistemin bankar.

Burimi: gazetadita.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0