Porsche nuk planifikon të prodhojë makina pa shoferë


Makina sportive gjermane “Porsche” nuk planifikon të prodhojë makina pa shoferë, sipas një interviste dhënë një gazete gjermane nga drejtuesi i kompanisë.

Lamborghini, makinë që është pjesë e grupit ” Volkswagen Group”, ka shprehur skepticizmin për prodhimin e automjeteve pa shoferë, një koncept që firmat e tjera si BMW dhe Mercedez-Benz e kanë mbështetur për modelet e reja të makinave.  

Komentet nga drejtuesi i “Porsche” Oliver Blume tregojnë se disa firma prodhimi makinash besojnë se klientët e tyre duan të jenë në drejtim të makinës.

“Një njeri do ta drejtojë vetë një Porsche,” tha Oliver Blume gjatë një interviste me gazetën Westfalen-Blatt.

“Një iPhone i përket xhepit dhe jo rrugës,” shtoi Blume, duke bërë të qartë se kompania gjermane nuk do të bashkëpunojë me kompanitë teknologjike.

Makinat pa shoferë priten të zënë 13% të tregut të makinave në vitin 2025. Ky treg i ri do të ketë vlerën e $42 miliard sipas Boston Consulting Group.

Kompania e makinave “Porsche” me qendër në Shtutgart, e cila është e përqendruar në performancën dhe ndjesinë që të jep makina, po planifikon që modelet e saj të ardhshme të ulin ndjeshëm ndotjen ndaj ambjentit.

Një model hibrid i “Porsche 911” pritet të dalë në treg gjatë vitit 2018, sipas kreut të kompanisë.

Porsche planifikon të shpënzojë 1 miliard euro për të prodhuar modelin Mision E, e cila do të jetë makina e parë tërësisht elektrike e prodhuar nga gjigandi gjerman. Kjo politikë e Porsche i ngjan asaj të kompanisë mëmë “Volkswagen” për të rritur numrin e modeleve elektrike, pas një skandali për sa i përket nivelit të ndotjes nga makinat e mëparshme.

Misioni E, do të ketë një fuqi më shumë se 600 kuaj dhe bateritë mund të mbajnë deri në 500 km. Ky version i ri pritet të dalë në fund të dekadës.

/Business Insider/

 

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale