Po rihapni biznesin tuaj? 3 mënyra për të lulëzuar

Po rihapni biznesin tuaj? 3 mënyra për të lulëzuar

rihapni biznesin

Tani që bizneset po rihapen, pyetja e radhës për disa sipërmarrës mund të jetë: Si do të qëndrojmë hapur, në situatën post-COVID-19?

Përgjigjia varet kryesisht nga vendi ku ndodhet biznesi juaj. Shumica e shteteve kanë udhëzime specifike për mënyrën e rihapjes në mënyrë të sigurt. Më poshtë do të sjellim tre mënyra se si mund ta mbani biznesin tuaj hapur, në situatën post-Covid, sipas Inc.

1.Krijoni një kulturë të re në kompani

Pavarësisht nëse punonjësit po kthehen në zyrat fizike ose do të punojnë në distancë, kompanitë duhet të rrisin përpjekjet e tyre për të komunikuar me punëtorët për jetën e tyre jashtë punës, thotë Christel Slaughter, CEO e Konsulencës së Menaxhimit të Biznesit tek SSA Consultants. Ajo shton se nëse një president ose CEO nuk është duke e bërë këtë, menaxherët ose mbikëqyrësit duhet t’i bëjnë këto telefonata.

“Kjo është me të vërtetë një provë për bizneset e vogla dhe ata, që do të kalojnë testin do të krijojnë kultura më të mira dhe punonjës më besnikë”, thotë ajo. “Këto janë llojet e gjërave që do ta bëjnë kompaninë më të mirë”.

  1. Hartoni një protokoll sigurie

Bizneset me pakicë, që po rihapen do të duhet të trajnojnë stafin e tyre për praktikat e reja të pastrimit dhe protokollet e tjera, përfshirë matjen e temperaturave të klientit, ndërsa zyrat do të duhet të rimendojnë se ku do të ulen punëtorët, në raport me njëri-tjetrin, këshillon Julie Werner, një partnere në firmën juridike Loëenstein Sandler . Kompanitë, që nuk përshkruajnë këto protokolle të reja qartë mund të përballen me ankesa zyrtare dhe dëmtime të reputacionit, shton ajo.

“Ne kemi parë ndikimin e menjëhershëm që media sociale mund të ketë në prishjen e një biznesi dhe reputacionin e tij,” thotë Werner. “Sa më shumë që ju të mund të keni një dialog dhe të komunikoni me punonjësit tuaj për atë që ju jeni duke bërë – duke marrë kontributin e tyre –  rreziku do të ekzistojë më pak, si për individët ashtu edhe për kompaninë në tërësi”.

  1. Bëni që punonjësit të ndihen të sigurt

Dokumentimi se si biznesi juaj ka ndërmarrë hapa për të mbrojtur sigurinë e punëtorëve mund të jetë po aq i rëndësishëm sa zbatimi i këtyre masave, sipas Sllughter.

“Ata me të vërtetë do të donin të shihnin një çertifikatë”, thotë ajo. “Sa njerëz janë testuar? Çfarë kemi bërë? A ekziston një organizatë shëndetësore publike apo palë e tretë që mund ta sigurojë këtë? Këto janë gjëra, që janë me të vërtetë të rëndësishme”.

INC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0