PHILIP MORRIS PREZANTON OBJEKTIVAT E KOMPANISË PËR TË ARDHMEN E AFËRT - Business Magazine Albania

PHILIP MORRIS PREZANTON OBJEKTIVAT E KOMPANISË PËR TË ARDHMEN E AFËRT

PHILIP MORRIS

Philip Morris International (PMI) dëshiron që produktet pa tym të përbëjnë më shumë se gjysmën e të ardhurave të saj deri në 2025, nga niveli i synuar i mëparshëm prej 38-42 përqind. Qëllimi i ri u njoftua gjatë ditës së investitorëve të PMI 2021 në 10 shkurt, një takim virtual, gjatë të cilit drejtuesit prezantuan strategjitë e biznesit dhe perspektivën e rritjes së PMI.

Me kornizat e duhura rregullatore, dialogun dhe mbështetjen nga shoqëria civile, kompania tha se shitjet e cigareve mund të përfundojnë brenda 10 deri në 15 vite në shumë vende.

“Në vetëm pesë vjet, ne kemi transformuar plotësisht kompaninë tonë, duke shndërruar IQOS në një prej 5 markave globale të nikotinës, me gati 7 miliardë dollarë të ardhura neto dhe mbi 17 milion përdorues në 64 tregje, duke ruajtur pozicion udhëheqës në kategorinë ndërkombëtare të cigareve , “tha André Calantzopoulos, Drejtor Ekzekutiv I PMI.

PMI planifikon të prezantojë IQOS ILUMA, gjenerata e ardhshme e IQOS, pajisje me ngrohje të brendshme bazuar në teknologjinë e induksionit Smartcore, në gjysmën e dytë të vitit 2021. Përveç kësaj, pret që të komercializojë IQOS në 100 tregjeve deri në fund të vitit 2025, nga 64 tregje që ishin në fund të vitit 2020.

“Tani po nisim fazën e re të rritjes, duke kaluar në një biznes më të mirë, më të qëndrueshëm duke nxitur zhvillimin e kategorisë pa tym dhe duke përdorur modelin tonë kryesor tregtar, i cili e vendos konsumatorin në thelb, për t’i mundësuar më shumë duhanpirësve të rritur të përdorin produktet pa tym. Portofoli ynë i produkteve novatore mbështet këtë fazë të re. Ne jemi shumë të gëzuar për të njoftuar prezantimin e planifikuar në gjysmën e dytë të këtij viti të IQOS ILUMA – gjenerata e ardhshme e produktit IQOS që përmban një teknologji të re të induksionit të ngrohjes së brendshme. ”

Gjithashtu në ditën e investitorëve, PMI njoftoi synimin e saj për të paktën 1 miliard dollarë në të ardhura neto nga produktet “përtej nikotinës” në 2025.

Lexo: Çfarë bëjnë njerëzit “super produktivë” ndryshe nga të tjerët?

“Siç është përshkruar sot, ne jemi të pozicionuar mirë për të dhënë një rritje të shkëlqyeshme të nivelit të lartë dhe të poshtëm, si dhe kthime të forta të aksionarëve. Tani synojmë të jemi një kompani me shumicë e produkteve pa tym deri në vitin 2025, një moment historik i rëndësishëm drejt ambicies tonë për të ofruar një të ardhme pa tym, në të mirë të të rriturve që përndryshe do të vazhdonin të pinin cigare, shoqërisë, kompanisë dhe aksionarëve tanë “, tha Kalantzopulos.

Kompania ndau objektivat e saj nga 2021 në 2023, duke përfshirë të ardhurat neto dhe rritjen e rregulluar të fitimeve për aksion (EPS) të rritjes vjetore organike prej më shumë se 5 përqind dhe 9 përqind, përkatësisht, dhe 2023 vëllimi i ngarkesës së njësisë së duhanit prej 140 në 160 miliardë njësi.

Emmanuel Babeu Drejtuesi Financiar në PMI tha se biznesi pati një performancë të fuqishme në vitin 2020, përkundër sfidave të pandemisë globale. “Më mbresëlënëse ishte rritja e vazhdueshme e IQOS, e cila përbënte mbi 10% të vëllimeve tona dhe pothuajse një të katërtën e të ardhurave neto për vitin. Konsumi ditor i njësive të duhanit me ngrohje nga përdoruesit e IQOS pati ndikim shumë të ulët nga kufizimet shoqërore, dhe përkundër kufizimeve të konsiderueshme, ne ishim në gjendje të mundësonim kalimin e përdoruesve të rinj, që kanë arritur një total prej 17.6 milion përdorues, nga të cilat 12.7 milion kanë kaluar në IQOS dhe kanë ndaluar pirjen e cigareve”.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0