Përtej Barbie: Industria e lodrave nuk është më vetëm për fëmijët, thotë Mattel! - Business Magazine Albania

Përtej Barbie: Industria e lodrave nuk është më vetëm për fëmijët, thotë Mattel!

Filmi Barbie shkaktoi një ngjarje kulturore globale dhe me të paktën 16 filma të tjerë të orientuar drejt të rriturve në zhvillim, a mund të jetë ky fillimi i një epoke të re për industrinë e lodrave?

Në vitin 2023, Barbie u bë filmi me fitimet më të mëdha në mbarë botën dhe zuri vendin e parë në kërkimet online për kategori filmash në SHBA në fillim të vitit. Gjatë pandemisë, kur argëtimi në shtëpi u bë i domosdoshëm, industria e lodrave përjetoi një rritje të shpejtë, me shitjet që u rritën me 16-20% në vitin 2020. Megjithëse rritja e industrisë është kthyer në nivelet para pandemisë, Mattel ka vijuar të shënojë rritje dhe të tejkalojë konkurrencën.

Në një sektor ku jetëgjatësia mesatare e një marke është vetëm 3 deri në 5 vjet, cili është sekreti pas suksesit të Mattel?

Në episodin më të fundit të The Big Question, Sanjay Luthra, Drejtor Menaxhues i EVP-së për EMEA dhe Drejtues Global i Departamentit Direct-to-Consumer në Mattel, u bashkua me Hannah Brown për të diskutuar ndikimin e fenomenit Barbie dhe strategjinë e re të Mattel për klientët.

Barbie: Një markë që theu kufijtë

Megjithëse Barbie duket si një ikonë e re, ajo ka mbi 65 vite histori. E krijuar nga Ruth Handler, kjo kukull revolucionarizoi industrinë duke frymëzuar vajzat të ëndërrojnë përtej roleve tradicionale të gruas dhe nënës. Sot, Barbie vjen në mbi 180 forma dhe madhësi të ndryshme, duke përfaqësuar një diversitet të pashembullt.

Në filmin Barbie të vitit 2023, Mattel bëri një lëvizje të guximshme duke përshkruar drejtuesit e saj si antagonistë.

“Ne e marrim shumë seriozisht markën tonë, por jo veten,” tha Sanjay, duke reflektuar mbi këtë vendim të veçantë, që padyshim rezultoi i suksesshëm.

Filmi jo vetëm që krijoi një moment kulturor të paharrueshëm, por ishte gjithashtu hapi i parë i një serie të re filmash të Mattel që synojnë një audiencë të rritur.

“Mattel nuk është më vetëm një kompani lodrash,” theksoi Sanjay.

Një strategji gjithëpërfshirëse: Lodra, filma dhe më shumë

Edhe pse Mattel po zgjerohet përtej lodrave, kompania mbetet e përkushtuar ndaj thelbit të saj si një lider në argëtimin familjar. Strategjia e saj përfshin filma, televizion, ngjarje të drejtpërdrejta, produkte konsumi dhe lojëra dixhitale.

Një nga sektorët me rritjen më të shpejtë të Mattel është Mattel Creations, një platformë e fokusuar tek produktet premium për të rritur, e frymëzuar nga koleksionistët dhe nostalgjia e fëmijërisë.

Lexo edhe: Si duhet të funksionojnë Investimet Publike Globale?

Një trend i ri: Lodra për të rritur

Sanjay vuri në dukje një prirje të re: rritjen e interesit të të rriturve për koleksionimin e lodrave. Në SHBA, ky treg u rrit me 3.9 miliardë dollarë nga viti 2020 deri në 2022, ndërsa në Evropë, rritja ishte 1 miliard euro.

Mattel ka realizuar bashkëpunime të suksesshme, si koleksioni me botime të kufizuara Monster High x Off-White, që u shit brenda pak orësh me një çmim prej 185 €.

Angazhimi i fansave përmes inovacionit

Mattel po përdor gjithashtu Mattel Creations për të ndërtuar një komunitet të fortë të fansave dhe për të mbledhur të dhëna të vlefshme. Në mars 2024, kompania organizoi eventin virtual Mattel REVEALED, ku fansat mund të shihnin produkte të reja dhe të mësonin nga stilistët e lodrave.

Eventi, i cili pritej të tërhiqte rreth 5,000 pjesëmarrës, surprizoi me një audiencë prej 65,000 fansash.

“Ishte si një stadium futbolli,” tha Sanjay, duke nënvizuar rëndësinë e këtij angazhimi në zhvillimin e mëtejshëm të komunitetit.

Kjo qasje e kombinuar, që përfshin krijimin e produkteve premium, lidhjen emocionale me klientët dhe inovacionin, e bën Mattel një lojtar unik në industrinë globale të argëtimit dhe lodrave.

euronews.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0