Përtej Barbie: Industria e lodrave nuk është më vetëm për fëmijët, thotë Mattel! - Business Magazine Albania

Përtej Barbie: Industria e lodrave nuk është më vetëm për fëmijët, thotë Mattel!

Filmi Barbie shkaktoi një ngjarje kulturore globale dhe me të paktën 16 filma të tjerë të orientuar drejt të rriturve në zhvillim, a mund të jetë ky fillimi i një epoke të re për industrinë e lodrave?

Në vitin 2023, Barbie u bë filmi me fitimet më të mëdha në mbarë botën dhe zuri vendin e parë në kërkimet online për kategori filmash në SHBA në fillim të vitit. Gjatë pandemisë, kur argëtimi në shtëpi u bë i domosdoshëm, industria e lodrave përjetoi një rritje të shpejtë, me shitjet që u rritën me 16-20% në vitin 2020. Megjithëse rritja e industrisë është kthyer në nivelet para pandemisë, Mattel ka vijuar të shënojë rritje dhe të tejkalojë konkurrencën.

Në një sektor ku jetëgjatësia mesatare e një marke është vetëm 3 deri në 5 vjet, cili është sekreti pas suksesit të Mattel?

Në episodin më të fundit të The Big Question, Sanjay Luthra, Drejtor Menaxhues i EVP-së për EMEA dhe Drejtues Global i Departamentit Direct-to-Consumer në Mattel, u bashkua me Hannah Brown për të diskutuar ndikimin e fenomenit Barbie dhe strategjinë e re të Mattel për klientët.

Barbie: Një markë që theu kufijtë

Megjithëse Barbie duket si një ikonë e re, ajo ka mbi 65 vite histori. E krijuar nga Ruth Handler, kjo kukull revolucionarizoi industrinë duke frymëzuar vajzat të ëndërrojnë përtej roleve tradicionale të gruas dhe nënës. Sot, Barbie vjen në mbi 180 forma dhe madhësi të ndryshme, duke përfaqësuar një diversitet të pashembullt.

Në filmin Barbie të vitit 2023, Mattel bëri një lëvizje të guximshme duke përshkruar drejtuesit e saj si antagonistë.

“Ne e marrim shumë seriozisht markën tonë, por jo veten,” tha Sanjay, duke reflektuar mbi këtë vendim të veçantë, që padyshim rezultoi i suksesshëm.

Filmi jo vetëm që krijoi një moment kulturor të paharrueshëm, por ishte gjithashtu hapi i parë i një serie të re filmash të Mattel që synojnë një audiencë të rritur.

“Mattel nuk është më vetëm një kompani lodrash,” theksoi Sanjay.

Një strategji gjithëpërfshirëse: Lodra, filma dhe më shumë

Edhe pse Mattel po zgjerohet përtej lodrave, kompania mbetet e përkushtuar ndaj thelbit të saj si një lider në argëtimin familjar. Strategjia e saj përfshin filma, televizion, ngjarje të drejtpërdrejta, produkte konsumi dhe lojëra dixhitale.

Një nga sektorët me rritjen më të shpejtë të Mattel është Mattel Creations, një platformë e fokusuar tek produktet premium për të rritur, e frymëzuar nga koleksionistët dhe nostalgjia e fëmijërisë.

Lexo edhe: Si duhet të funksionojnë Investimet Publike Globale?

Një trend i ri: Lodra për të rritur

Sanjay vuri në dukje një prirje të re: rritjen e interesit të të rriturve për koleksionimin e lodrave. Në SHBA, ky treg u rrit me 3.9 miliardë dollarë nga viti 2020 deri në 2022, ndërsa në Evropë, rritja ishte 1 miliard euro.

Mattel ka realizuar bashkëpunime të suksesshme, si koleksioni me botime të kufizuara Monster High x Off-White, që u shit brenda pak orësh me një çmim prej 185 €.

Angazhimi i fansave përmes inovacionit

Mattel po përdor gjithashtu Mattel Creations për të ndërtuar një komunitet të fortë të fansave dhe për të mbledhur të dhëna të vlefshme. Në mars 2024, kompania organizoi eventin virtual Mattel REVEALED, ku fansat mund të shihnin produkte të reja dhe të mësonin nga stilistët e lodrave.

Eventi, i cili pritej të tërhiqte rreth 5,000 pjesëmarrës, surprizoi me një audiencë prej 65,000 fansash.

“Ishte si një stadium futbolli,” tha Sanjay, duke nënvizuar rëndësinë e këtij angazhimi në zhvillimin e mëtejshëm të komunitetit.

Kjo qasje e kombinuar, që përfshin krijimin e produkteve premium, lidhjen emocionale me klientët dhe inovacionin, e bën Mattel një lojtar unik në industrinë globale të argëtimit dhe lodrave.

euronews.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0