"Përshëndetje vdekje" - Coca-Cola gabon me sloganin në Zelandën e Re - Business Magazine Albania

“Përshëndetje vdekje” – Coca-Cola gabon me sloganin në Zelandën e Re


Një nga sloganet e marketingut të Coca-Cola, të përdorur në Zelandën e Re nuk shkoi mirë, duke u shndërruar në një gabim të turpshëm, por edhe humoristik për kompaninë.

Firma e pijeve përdori shprehjen “Kia ora, mate” në njërën prej makinetave shitëse.

Slogani ishte vendosur si përpjekje e kompanisë për të “bashkuar” gjuhën e popujve indigjenë të ishullit, të quajtur Maori, me gjuhën angleze.

Në anglisht, fjala ‘mate’ përdoret zakonisht për t’iu referuar miqve, por ka një kuptim shumë të ndryshëm në Maori. Slogani në gjuhën e tyre do të thotë: “Përshëndetje, vdekje.”

Kritikët e internetit kanë vënë në dukje gabimin e kompanisë, me një postim në Twitter duke pretenduar se Coca-Cola mund të ketë fituar “vetëbesim” tani si markë.

Zëdhënësi i Coca-Cola tha për televizionin e Maori se fraza e sloganit ishte “e destinuar vetëm për të sjellë së bashku Maori dhe anglishten” dhe nuk ishte në asnjë mënyrë diçka fyese për kulturën Maori.”

 

Burimi: rt.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0