“Përshëndetje vdekje” – Coca-Cola gabon me sloganin në Zelandën e Re


Një nga sloganet e marketingut të Coca-Cola, të përdorur në Zelandën e Re nuk shkoi mirë, duke u shndërruar në një gabim të turpshëm, por edhe humoristik për kompaninë.

Firma e pijeve përdori shprehjen “Kia ora, mate” në njërën prej makinetave shitëse.

Slogani ishte vendosur si përpjekje e kompanisë për të “bashkuar” gjuhën e popujve indigjenë të ishullit, të quajtur Maori, me gjuhën angleze.

Në anglisht, fjala ‘mate’ përdoret zakonisht për t’iu referuar miqve, por ka një kuptim shumë të ndryshëm në Maori. Slogani në gjuhën e tyre do të thotë: “Përshëndetje, vdekje.”

Kritikët e internetit kanë vënë në dukje gabimin e kompanisë, me një postim në Twitter duke pretenduar se Coca-Cola mund të ketë fituar “vetëbesim” tani si markë.

Zëdhënësi i Coca-Cola tha për televizionin e Maori se fraza e sloganit ishte “e destinuar vetëm për të sjellë së bashku Maori dhe anglishten” dhe nuk ishte në asnjë mënyrë diçka fyese për kulturën Maori.”

 

Burimi: rt.com

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale