"Përshëndetje Tesla. Unë jam Renault Symbioz. Shihemi për pak kohë!"

“Përshëndetje Tesla. Unë jam Renault Symbioz. Shihemi për pak kohë!”


 

Në disa mësime në shkollat e biznesit, është “predikuar” gjithmonë se eksperienca shpesh është më e rëndësishme se sa paratë. Tesla është një nga kompanitë e makinave më të vlerësuara sot. Por, të konkurosh me kompani mbi 100 vjeçare, nuk është edhe aq e lehtë.

Renault, ka “përqafuar” makinat elektrike dhe autonome që në vitin 2008. Së fundmi, ajo ka prezantuar Renault Symbioz, një makinë me një dizajn unik, ashtu siç francezët dinë ta bëjnë më së miri.

Renault është aktualisht që prej më shumë se 17 vitesh në një partneritet strategjik me Nissan, nën emrin Group Renault-Nissan. Së fundmi, partneritetit i është shtuar edhe Mitsubishi duke formuar kështu Renault-Nissan-Mitsubishi. Grupi rezultoi të ishte kompania numër 1 e makinave në botë për gjysmën e parë të vitit 2017 dhe pritet që ri-kurorëzohet për vitin 2017. Aktualisht, ky grup zotëron pjesën më të madhe të tregut të makinave elektrike. Renault Zoe dhe Twizy, së bashku edhe me Nissan Leaf etj, kanë realizuar shumë shitje, kjo edhe për shkak të çmim të ulët të tyre.

Lexoni: Renault, Nissan dhe Mitsubishi bashkojnë forcat më fort se kurrë!

Tesla nga ana tjetër, është dominues në klasën luksoze të makinave elektrike. Mund t’i quajmë të tilla në fakt, vetëm prej çmimit. Në brendësi, cilësia e ndërtimit nuk është më e mirë se e një makine të zakonshme që kushton rreth 35.000 $ e re. Publikimi i shifrave “të çmendura” e kanë kthyer Tesla në një ikonë. Të preferosh një Tesla, është më “cool” se sa një makinë tjetër elektrike.

Por kompanitë e vjetra duket se nuk i tremben Tesla, të paktën përsa i përket prodhimit të makinave. Së fundmi, Symbioz nga Renault është prezantuar për mediat, duke treguar edhe një herë se e ardhmja nuk do të jetë aq e mërzitshme sa dizajni i një Model S apo X. Renault Symbioz, është i pajisur me nivelin e 4 të autonomisë. Tesla ndërkohë gjendet në nivelin e 2. Ajo gjithashtu është një vepër arti…përsa i përket makinave të së ardhmes.

Video më poshtë, i tregon të gjitha:

https://www.youtube.com/watch?v=l3ELVACR2VY

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0