NGA DAVID FINKEL
Tashmë të gjithë e dimë se inteligjenca emocionale është e rëndësishme që liderët dhe menaxherët të jenë të suksesshëm. Por sot doja të shkoja një hap më tej dhe të flisja për inteligjencën sociale. Çfarë është, pse ka rëndësi dhe si mund ta përmirësoni këtë aftësi për t’u bërë një menaxher dhe udhëheqës më i mirë për ekipin tuaj.
Së pari, le të përcaktojmë se çfarë është inteligjenca sociale. Në thelb është aftësia për të lexuar dhe reaguar siç duhet në situata sociale. Në botën e korporatave, kjo përfshin mënyrën se si monitoroni, kuptoni, reagoni dhe menaxhoni emocionet tuaja për t’u përshtatur në kontekstin social të ekipit tuaj ose grupit të kolegëve.
Ushtrimi i menaxherit më të mirë, menaxherit më të keq
Për shumë udhëheqës, ky mund të jetë një koncept i ri. Dhe mund të pyesni veten se ku jeni aktualisht dhe çfarë mund të bëni më mirë në një kontekst të përditshëm. Por gjëja interesante në lidhje me inteligjencën sociale është se ajo vërtet mbështetet në situatën sociale në të cilën jeni aktualisht. Ekipi juaj luan një rol të madh në këtë, dhe ai mund të evoluojë dhe ndryshojë ndërsa anëtarët e ekipit largohen dhe bashkohen me kompaninë tuaj. Kështu që gjëja e parë që unë sugjeroj gjithmonë të bëjnë udhëheqësit e biznesit është të luajnë një lojë “Menaxheri më i mirë, Menaxheri më i keq” me ekipin e tyre.
Në këtë ushtrim ju bëni pyetjen e thjeshtë: “Cilët janë elementët e menaxherit tuaj më të mirë dhe si ai ose ajo mori më të mirën nga ju? Cilat janë elementet e menaxherit tuaj më të keq dhe çfarë bëjnë ata që ju demoralizoi vërtet, apo ju bëri të dëshironi të largoheni?
Dhe atëherë gjithçka që duhet të bëni është të dëgjoni. Sepse kur i kërkoni stafit tuaj t’ju tregojë për menaxherin e tyre më të mirë dhe menaxherin e tyre më të keq, ata në thelb po ju japin një udhërrëfyes të thjeshtë të gjërave që ata i konsiderojnë si “pozitive” dhe gjërave që ata i konsiderojnë si “negative”, kështu që ju mund të bëni më shume pozitive dhe më pak negative. Dhe mbani në mend se do të ndryshojë nga personi në person, departamenti në departament.
Lexo: Intervistë për punë, apo një test me filxhanin e kafesë?!
Regjistrimet mujore
Pasi të keni një ide se si të mbështesni më së miri ekipin tuaj, bëni një përpjekje të qëllimshme për t’i vendosur ato cilësi pozitive në strukturën sociale të ekipit tuaj sa më shpesh të jetë e mundur. Ndoshta kjo është një mirënjohje në mbarë kompaninë e një pune të bërë mirë. Ndoshta kjo po kërkon kohë për t’u lidhur me menaxherët dhe për të adresuar pikat e tyre të dobëta. Ndoshta kjo kërkon përpjekje për t’i kërkuar të gjithëve në ekipin e tyre komentet dhe ekspertizën e tyre për të rritur më shpejt biznesin tuaj.
Kohët e fundit po flisja me një kliente timen, e cila punon me një grup. Të paktën një herë në muaj, ajo zhvillon një bisedë me ta, duke u kërkuar komente se si po ia del si menaxhere. Dhe më pas ajo dëgjon dhe e zbaton atë reagim duke ecur përpara. Kjo është inteligjencë sociale e jashtëzakonshme, dhe kjo është diçka që të gjithë ne mund të mësojmë ta bëjmë me zgjuarsi.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.