Përfshirja digjitale sjell mundësi unike - Business Magazine Albania

Përfshirja digjitale sjell mundësi unike

mundësi unike

Risitë premtojnë ta bëjnë jetën më të mirë, bizneset më inteligjente dhe botën më përfshirëse

Gjatë ceremonisë së hapjes në “Kongresin Botëror të Celularëve Shangai 2021,” Zëvendës-drejtuesi i Huawei Ken Hu, foli për ndikimin e madh që COVID-19 ka pasur në shumë vende, kompani dhe persona në të gjithë botën, si dhe rolin që teknologjia luan në luftën ndaj pandemisë.

“Risitë nuk lidhen vetëm me zgjidhjen e sfidave me të cilat përballemi sot, por kanë të bëjnë me rrugën drejt së nesërmes,” tha Hu. “Sapo të kemi nën kontroll pandeminë, duhet të mendojmë shumë mirë se si mund të sjellim risi që përmirësojnë cilësinë e jetës, bëjnë bizneset më inteligjente dhe krijojnë një botë më gjithëpërfshirëse.” Ai shpjegoi se aksesi i pabarabartë në teknologji dhe aftësi digjitale e ka përhapur ndarjen digjitale dhe pandemia e ka përkeqësuar situatën dukshëm më keq. “Ne duhet ta përqendrojmë novacionin në tejkalimin e hendekut midis atyre që kemi dhe nuk kemi, duke shkuar drejt përfshirjes digjitale”.

COVID-19 ka krijuar shumë kërkesa të reja për infrastrukturën dixhitale. Gjatë vitit të kaluar, Huawei ka punuar nga afër me transportuesit për të siguruar funksionimin e qëndrueshëm të më shumë se 300 rrjeteve në 170 vende.

Risitë për rritjen e cilësisë së jetesës

Gjatë fjalës së tij, Hu i prezantoi audiencës aplikacionin e avancuar të realitetit virtual Cyberverse që demonstron se si rrjetet 5G, pajisjet 5G dhe teknologjia virtuale mund të bashkohen për të krijuar një përvojë virtuale më gjithëpërfshirëse. Aplikacioni i ri bën të mundur integrimin pa probleme të realiteteve fizike dhe virtuale me saktësi të lartë, aftësi pozicionimi në nivelin e centimetrave, fuqi kompjuterike masive dhe transmetim me gjerësi bande të lartë përmes 5G. Huawei pret që Cyberverse të krijojë shumë mundësi të reja rritjeje në sektorë të shumtë përfshirë arsimin, argëtimin, turizmin, transportin dhe lundrimin.

Risitë për digjitalizimin e industrisë

Në vitet e fundit, teknologjitë si 5G, cloud dhe inteligjenca artificiale (AI) kanë filluar të luajnë një rol të rëndësishëm në prodhim, duke përshpejtuar kalimin në operacione më inteligjente dhe fleksibël. Hu shpjegoi se si fabrika e Huawei aktualisht po përdor rrjete 5G me aplikacione AI, të bazuara në cloud, për linjat e saj të prodhimit për smartphone 5G, duke rritur produktivitetin.

Mundësitë janë të shumta në hapësirën e transformimit digjital. Huawei parashikon që, deri në vitin 2025, 97% e të gjitha kompanive të mëdha do të përdorin AI. Vlerësime të tjera për 2025 përfshijnë që 55% e të gjithë PBB-së së Kinës do të drejtohet nga ekonomia digjitale dhe 60% e të ardhurave globale të transportuesve do të rrjedhin nga klientët e industrisë. Hu vuri në dukje se për të arritur këto parashikime, “të gjitha industritë duhet të përqendrohen në përmirësimin e aftësive të tyre, ndërtimin e ekosistemit dhe krijimin e vlerave me teknologjinë digjitale”.

Si një ofrues i infrastrukturës së TIK, Huawei është përqendruar shumë në novacionin 5G për të ndihmuar në nxitjen e transformimit digjital të të gjitha industrive. Hu vuri në dukje se Huawei është përqendruar në tre fusha: teknologjia, produktet dhe aplikimet.

Kompania aktualisht po punon me partnerët e ekosistemit për të zhvilluar pajisje që synojnë plotësimin e nevojave specifike të industrisë. Përmes novacionit të përbashkët dhe partneriteteve strategjike me klientët e saj, Huawei synon të drejtojë zgjerimin e aplikacioneve 5G për bizneset. Kompania po punon gjithashtu për të koordinuar standardet e komunikimit 5G dhe industrisë, për të rritur më shpejt shtrirjen e 5G në sa më shumë biznese.

Hu raportoi se në bashkëpunim me partnerët dhe transportuesit rajonalë, Huawei ka nënshkruar më shumë se 1.000 kontrata për aplikime industriale 5G në më shumë se 20 industri.

Lexo: Huawei: Teknologjitë dixhitale mbështesin arritjen e Objektivave Globalë të Kombeve të Bashkuara

Risitë për përfshirjen digjitale

Ndërsa po përpiqej të adresonte pandeminë, Hu paralajmëroi se bota po përballet me një rrezik real të rimëkëmbjes ekonomike sapo COVID-19 të vihet nën kontroll. Ai parashikon një ndarje gjithnjë e më të gjerë midis organizatave dhe njerëzve që përfitojnë në mënyrë aktive nga teknologjia digjitale dhe atyre që nuk përfitojnë. Në mënyrë që të shmanget zhvillimi i pabalancuar, të kapërcehet ndarja digjitale dhe të nxitet rritja gjithëpërfshirëse, Hu theksoi se fokusi i novacionit duhet të zhvendoset në prodhimin e një vlere më të madhe shoqërore.

Në mbyllje të fjalimit, Hu theksoi se ndërsa pandemia mbylli shumë dyer, novacioni ka hapur shumë mundësi të reja. Ai arriti në përfundimin se përmes novacionit të vazhdueshëm, Huawei do të vazhdojë të ndjekë partneritete të hapura me klientët dhe partnerët për të ndihmuar digjitalizimin e industrisë, përmirësimin e cilësisë së jetesës dhe gjithëpërfshirjen digjitale.

Gjatë “Kongresit Botëror të Celularëve Shangai 2021” (MWC) që mbylli ciklin të martën, Huawei prezantoi shtatë koncepte të reja të rrjetit TIK, duke përfshirë Wireless 1+N, Home+, Bazat optike dhe lidhjet inteligjente të Rrjetit Cloud, si dhe nëntë produkte e zgjidhje të reja, përfshirë brez i gjerë gigabit të dedikuar për shtëpitë, linja private premium dhe rrjete inteligjente cloud.

MWC Shangai 2021 u zhvillua nga data 23 deri më 25 shkurt në Shanghai, Kinë. Për më shumë informacion për produktet dhe zgjidhjet e Huawei, ju mund të klikoni Këtu

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0