PËR NJË BIZNES TË SUKSESSHËM, KONSUMATORI DUHET DËGJUAR - Business Magazine Albania

PËR NJË BIZNES TË SUKSESSHËM, KONSUMATORI DUHET DËGJUAR

KONSUMATORI
~3 minuta lexim

Kur flitet për bërjen e biznesit, kompanitë në mbarë globin shpesh harrojnë se sa e rëndësishme

është të dëgjohet fjala e konsumatorit. Ato zbatojnë strategjitë e marketingut për produktet e

tyre pa vënë theksin e duhur te reagimi i tregut. Kjo ndodh teksa jetojmë në një botë që ecën

me ritme të shpejta dhe kompanitë përqendrohen te mbijetesa në tregjet e vështira.

Ndaj ekspertë të njohur në fushën e marrëdhënieve me publikun dhe marketingut u bëjnë

thirrje kompanive që të kenë një dialog të hapur me klientët e tyre.

 

Marian Salzman, zëvendëspresidente e komunikimeve për kompaninë e duhanit Philip Morris

International (PMI) dhe ndër drejtuesit më të vlerësuar në fushën e marrëdhënieve me

publikun thotë se kompanitë duhet të jenë krijuese.

 

“Në Philip Morris International ne mund të lidhemi me klientët duke ndarë mesazhet e

korporatës përmes tregjeve të ndryshme. Ne nuk i vendosim produktet tona në radhë të parë.

 

Ekipet rrisin vetëdijen e publikut për uljen e dëmit nga pirja e duhanit dhe shpërndajnë kërkime

të reja shkencore. Dhe sigurisht, ne kërkojmë nga njerëzit që të përfshihen në ndryshimet që po

sjellim”, tha Salzman, që udhëheq nismën e PMI për një të ardhme pa tym dhe për dhënien

fund të cigareve tradicionale, gjatë The Economist Event të organizuar në internet në 27 Gusht

me mbështetjen e Misionit Winnow.

 

Siç shprehet Salzman, kompanitë duhet të jenë krijuese dhe më të zgjuara se si t’u përcjellin

klientëve mesazhet e tyre.

 

“Nuk mund të jetë një monolog, përkundrazi duhet të jetë një dialog ose bisedë e gjerë dhe ne

duhet të dëgjojmë atë që të tjerët thonë”, shton ajo.

 

Kjo është arsyeja pse Salzman si zëvendëspresidente e komunikimeve e PMI-së e fokuson

punën e saj te nevoja për të angazhuar njerëzit në debatet për eleminimin e cigareve

konvencionale me djegie dhe krijimin e një bote pa tym. Teknologjia moderne, shkenca dhe

inovacioni u sjellin duhanpirësve të rritur alternativa që janë një zgjedhje më e mirë për

shëndetin publik, si duhani me ngrohje dhe pa djegie.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0