Për çfarë nuk shpenzojnë njerëzit e pasur? - Business Magazine Albania

Për çfarë nuk shpenzojnë njerëzit e pasur?


Të gjithë ndihemi fajtor për gjërat e shtrenjta që kemi blerë të cilat tashmë nuk na nevojiten. Shumica e njerëzve të suksesshëm financiarisht nuk bëjnë gabime të tilla. Madje ky është një nga sekretet e suksesit të tyre.

Njerëzit e suksesshëm kanë zakone të mira të të shpenzuarit. Ata nuk i harxhojnë paratë për blerje të momentit, pagesa të panevojshme apo kapardisje të tepërta.

BusinessMag Albania ka përzgjedhur për ju 3 gjëra për të cilat njerëzit e pasur zor se mund të shpenzojnë:

Bileta lotarie

Nëse vërtet doni të pasuroheni, mos luani në lotari. Kjo është një mënyrë e sigurt për t’i shpenzuar paratë shpejt dhe njerëzit e pasur e dinë se duke luajtuar kumar ti thjesht ke për të humbur. Mundësia për të fituar çmimin e madh në Bingo është 1 në 3 milionë. Ky probabilitet nuk është në favorin tënd.

Le të bëjmë një llogari të thjesht:

Një biletë Bingo kushton 2 dollarë. Mund të duket pak, por nëse luani dy herë në javë për një vit – madje të bleni dhe më shumë se një biletë – ju po shpenzoni më shumë se 400 dollarë nga xhepi juaj.

Sipas studimeve të shumta thuhet se “ju keni më shumë shanse t’iu shtypë një avion që po bie se sa të fitoni lotarinë.” Njerëzit e pasur bëjnë një zgjedhje më logjike duke i investuar paratë e tyre për qëllime të tjera. Të njëjtën gjë duhet të bëni dhe ju.

Blerje të momentit

per-cfare-nuk-shpenzojne-njerezit-e-pasur-businessmag

A iu ka ndodhur të shkoni në dyqan për të blerë vetëm diçka që iu nevojitej por keni dalë nga dyqani me një karrocë me qese të mbushura plot? Sigurisht që iu ka ndodhur! Ndoshta ishin uljet e sezoni dhe iu përfituat duke blerë ato këpucët që gjithmonë i keni pëlqyer. Sidoqoftë, pavarsisht arsyes kjo praktikë të bleri nuk ndodh me njerëzit e pasur.

Njerëzit e suksesshëm planifikojnë çdo gjë dhe blerjet e momenteti nuk janë pjesë e planeve të tyre. Nëse doni ta kufizoni këtë sjellje, tregohuni më të kujdesshëm me paratë tuaja.

Marka të famshme

per-cfare-nuk-shpenzojne-njerezit-e-pasur-businessmag

Ju mund të shihni emra stilistësh në tapetine kuq, por shumë njerëz të pasur nuk zgjedhin stilistë të famshëm për çdo blerje që bëjnë. Edhe pse ata kanë para me shumicë për t’u mburrur me veshje luksoze, ata e kuptojnë që kjo nuk është gjithmonë e nevojshme.

“Njerëzit e suksesshëm financiarisht i krahasojnë dyqanet dhe e kuptojnë rëndësinë e cilësisë dhe kostos. Ata mund të blejnë produkte më të lira apo produktet më të shtrenjta në një dyqan të lirë në mënyrë që të bëjnë blerjen më të zgjuar financiarisht.”

Përpara së të bleni xhinset 100 dollarë të X stilisti, ndaloni dhe pyeteni veten nëse ia vlen si investim – apo një palë xhinse Zara do të dukeshin më mirë?

Gjithmonë bëni blerje të zgjuara dhe mos harroni buxhetin dhe qëllimet financiare që keni.

/Aol.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0