PepsiCo sponsor i UEFA Champions League

PepsiCo sponsor i UEFA Champions League


Kompania PepsiCo ka nënshkruar një marrëveshje për të qenë partner i UEFA Champions League me brandet e saj Walkers, Pepsi MAX dhe Gatorade të cilat do të zënë një vend të rëndësishëm në këtë sponsorizim.


Partneriteti, i cili ka filluar më 1 korrik 2015 dhe do të vazhdojë në 3 vitet e ardhshme, do të paraqesë edhe gjigandin e ushqimeve ‘snacks’ Doritos, markën Lipton dhe atë 7UP – megjithatë  pritet që PepsiCo të zbulojë detaje të mëtejshme të programit të sponsorizimit më vonë.

“Duke pasur më tepër se 1 miliardë fansa futbollit të cilët shikojnë ndeshjet e Champions çdo sezon, kjo marrëveshje partneriteti ofron oportunitete të shumta për të dy palët,” – shprehet Ramon Laguarta, Ceo i PepsiCo për Europën.

“Fansat e futbollit në përgjithësi dhe ata të UEFA Champions League në veçanti, mund të presin të shijojnë përvoja fantastike nga Lay’s, Gatorade dhe Pepsi MAX ndërsa fillon sezoni 2015 / 16” – shtoi ai.

Guy-Laurent Epstein, drejtor marketingu tek UEFA, tha: “Jemi të nderuar t’i urojmë mirëseardhjen PepsiCo si një partner zyrtar i UEFA Champions League.”

Aktualisht PepsiCo është partner në disa kampionate sportive ku përfshihen National Baseball Association, National Football League, National Hockey League, Major League Baseball, Indian Premier League and International Cricket Council.

Kjo lëvizje marketingu nga ana e PepsiCo, pritet të shtrijë efektin e saj në shumë tregje ku ndiqet futbolli elitar i UEFA Champions League. Normalisht strategji të tilla suportohen me aktivitete në nivele rajonale apo lokale nga firma të cilat kane përfaqësitë apo distribucionin e produkteve të kompanisë.

Meqenëse do jetë PepsiCo sponsor i UEFA Champions League në Europë, nuk dimë nëse do të mbështeten edhe në Shqipëri, nga aktivitete reklamuese dhe promocionale të kompanisë Agna. Për të marrë një përgjigje për këtë, do të kontaktojmë me zyrën e tyre marketing në Tiranë.

Burimi i informacionit ështe Marketing Magazine; përshtatur në shqip nga stafi i infoalbania.al; redaktuar nga stafi i BusinessMag.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0