Pandemia COVID-19: Formula 1 ka humbur 320 milionë euro - Business Magazine Albania

Pandemia COVID-19: Formula 1 ka humbur 320 milionë euro

Liberty Media, kompania amerikane që zotëron të drejtat e Formula 1, që nga viti 2017 (i bleu ato për 8,000 milionë) ka njoftuar, se vitin e kaluar humbjet ekonomike për shkak të pandemisë ishin 380 milionë dollarë (rreth 320 milion euro).

Megjithëse gjatë kampionatit botëror të shkuar u zhvilluan 17 gara, pagesat nga skuadrat u zvogëlua me 250 milionë, ulje pësuan edhe tarifat për organizimin e garës, që krijuan deficitin financiar në bilancin e vitit 2020.

“Të ardhurat nga promovimi i garës ranë, pasi tifozët u ndaluan të merrnin pjesë në të gjitha garat, përveçse në tre prej tyre, duke bërë që të ndryshohen një herë në kushtet e kontratës për garat e planifikuara që mbetën në kalendar për 2020,”– shpjegon Liberty.

Televizionet gjithashtu paguan më pak, pavarësisht nga fakti, se me 15 gara teknikisht të sigurta, çmimi mbeti i njëjtë. Gjithashtu edhe të ardhurat e sponsorëve shteruan, veçanërisht në garat, ku një sponsor ishte i rëndësishëm për emrin dhe mikpritjen.

CALCIO E FINANZA

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0