Opsioni i ri i Google Maps ofron harta për COVID-19

Opsioni i ri i Google Maps ofron harta për COVID-19

Google Maps

Google Maps së shpejti do të përfshijë informacion mbi përhapjen e COVID-19 në shtete, qarqe dhe disa qytete. Kalimi në shtresën “COVID” në aplikacion do të tregojë numrin mesatar të shtatë ditëve të rasteve të konfirmuara në secilën zonë për 100,000 njerëz. Zonat e hartës do të kodohen me ngjyra dhe një etiketë, që tregon nëse rastet po rriten ose ulen. Karakteristika do të jetë e aksesueshme në Android dhe iOS këtë javë.

Shtresa është krijuar për të ndihmuar njerëzit “të marrin vendime se ku të shkojnë dhe çfarë të bëjnë”, shkroi Sujoy Banerjee, një menaxher i projektit Google Maps, në një postim në blog.

Ekspertët e shëndetit publik dhe Qendrat për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve (CDC) rekomandojnë që njerëzit të informohen mbi përhapjen e COVID-19 në zonën e tyre, për të kuptuar rrezikun e aktiviteteve të caktuara.

Shkalla e transmetimit në komunitetet lokale është e rëndësishme që prindërit të marrin në konsideratë kur vendosin nëse duhet t’i dërgojnë fëmijët e tyre në shkollë dhe që familjet të monitorojnë paraprakisht çdo plan pushimi.

Kjo hartë e re merr informacione nga Universiteti Johns Hopkins, New York Times dhe Wikipedia të cilët të dhënat i marrin nga Organizata Botërore e Shëndetësisë, autoritetet shtetërore dhe spitalet.

Kjo është një nga shumë karakteristikat e lidhura me pandeminë, të prezantuara në Google Maps gjatë muajve të fundit.

Ky opsion i ri vjen ndërsa numri i të infektuarve mee COVID-19 në Shtetet e Bashkuara ka filluar të rritet përsëri.

The Verge

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0