Online shopping "ia kalon" shitjeve tradicionale të së Premtes së Zezë

Online shopping “ia kalon” shitjeve tradicionale të së Premtes së Zezë


Konsumatorët nga të dyja anët e Atlantikut janë gjithmonë të gatshëm për të bërë blerje të leverdisshme gjatë të Premtes së Zezë, por gjithnjë e më shumë duan ta bëjnë këtë të rehatuar nga shtëpitë e tyre.

Në Shtetet e Bashkuara, nga një vëzhgim Federatës Kombëtare të Shitjeve me Pakicë (National Retail Federation) ku morën pjesë më shumë se 4,000 shitës, u raportua se rreth 103 milionë bjerëz kishin bërë shopping online krahasuar me 102 milionë të tjerë që bënë shopping nga dyqanet.

Për më tepër, telefoni e ka afirmuar pozicionin e tij si një pjesë integrale e jetës. 56.7% e atyre që zotëronin smartphone, e përdorën atë për të bërë kërkime mbi produktet, për t’i blerë ato, për të parë disponueshmërinë e artikujve në dyqanet fizike dhe për shumë aktivite të tjera të kryera nga smartphone-i, ndërsa 57.7% e atyre që zotëronin një tabletë e përdorën pajisjen e tyre për të “shfletuar” online paketat e pushimeve dhe për të blerë artikuj.

“Është e qartë tani se tradita e ‘vjetër’ e psonisjeve familjare dhe me miqtë në dyqanet fizike tani është gati e zëvendësuar me traditën e re të bërjeve të porosive online për më shumë mundësi kursimi gjatë sezonit të festave,” ka thënë Matthew Shay, presidenti dhe CEO i NRF-së.

NRF ka parashikuar se 121 milionë njerëz do të bënin shopping online gjatë Cyber Monday, një rënie prej 4.6% nga shifrat e vjetshme.

Në Mbretërinë e Bashkuar, Springboard, një kompani e statistikave të numrit të blerësve, tha se shopping online “ka marrë stafetën” gjatë fundjavës së të Premtes Së Zezë. Blerjet në Britani kanë pasur një rënie me 9.5% çdo vit, ka raportuar The Guardian, pavarësisht se shitjet e këtij viti shënuan rritje me 4.9%.

Shitjet online të së Premtes së Zezë në Mbretërinë e Bashkuar pritet të kenë kapur shifrën prej 1 miliardë paundë për herë të parë, më shumë se 32% e shitjeve të vitit të kaluar, ndërsa shitjet e Cyber Monday parashikohet të kenë pësuar një rritje me 31% duke kapur shifrën e 943 miliardë paundëve.

Aamazon ka thënë se e Premtja e Zezë ka qenë dita më e zënë e saj e shitjeve në Britaninë e Madhe me shitjen e 86 artikujve në sekondë për të arritur një total prej 7.4 milionë.

Christodoulos Chaviaras, një analist i Barclays, ka theksuar “tre atribute” të vëzhguara gjatë të Premtes së Zezë së këtij vitit.

Shitësit ishin më të përgatitur për oferta promocionale, ka thënë ai, ndërsa infrastruktura e IT-së ishte më mirë e përgatitur krahasuar me vitin paraardhës.

Për më tepër, “konsumatorët preferuan të blinin online pa prishur ‘komoditetin’ nga shtëpitë e tyre” se sa të shkonin nëpër dyqane duke u përplasur dhe grindur me turmat blerëse.”

Për më tepër lexoni edhe artikullin: Shitjet Online: E Premtja e Zezë pritet të gjenerojë 1 miliardë pound!

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
1
1