Njihuni me Convious, platforma online e rezervimeve të parqeve argëtuese që po rivalizon Disney! - Business Magazine Albania

Njihuni me Convious, platforma online e rezervimeve të parqeve argëtuese që po rivalizon Disney!

Convious

Një startup hollandez që ka zhvilluar një platformë e-commerce për parqet dhe kopshtet zoologjike, e ngjashme me sistemin e përdorur nga Disney, ka mbledhur 12 milionë dollarë fonde.

Convious, me bazë në Amsterdam u mundëson atraksioneve turistike të ofrojnë çmime të arsyeshme duke u bazuar në të dhëna si: koha e vitit, parashikimi i motit dhe koha mesatare që i duhet një personi për të blerë bileta. Sistemi i ndihmon parqet të tërheqin sa më shumë turistë dhe të zbusin rëniet sezonale.

Klientët mund të përdorin platformën e Convious, e cila përdoret gjithashtu nga muzetë, akuariumet dhe këndet e lojërave, për të blerë bileta dhe akomodim në hotel para kohe, si dhe për të porositur ushqime apo për të ruajtur vendin e tyre në radhët virtuale të një atraksioni turistik.

E themeluar në vitin 2016, themeluesit dhe CEO-s së Convious, Camiel Kraan i lindi ideja për këtë platformë duke folur me një mik që zotëron një kopsht zoologjik. Fillimet e Convious ishin të ngadalta, por pandemia e koronavirusit më pas përshpejtoi adoptimin e teknologjisë nga industria e parqeve të argëtimit dhe parqeve zoologjike.

Kraan theksoi rëndësinë e ofrimit të një zgjidhje gjithëpërfshirëse pasi industria e parqeve të argëtimit “nuk ka shumë dashuri për teknologjinë”.

Lexoni: Skenë surreale në Disneyland Shangai. 33 mijë veta “mbyllen” të testohen për virusin Covid

“Klientët tanë janë në kërkim të një platforme të vetme që mund të ofrojë këtë shërbim nga fillimi në fund, sepse ata vetë nuk kanë asnjë department apo buxhet IT-je që t’ua mundësojë këtë gjë,” tha ai.

Kraan u shpreh se momentalisht nuk po i shikon resortet e Disney si klientë të mundshëm edhe pse ai nuk do t’u thoshte jo nëse ata do t’i “trokisnin në derë”. Convious dëshiron t’u sigurojë parqeve të nivelit të mesëm një paketë mjetesh, duke ofruar teknologji të ngjashme me softuerin e brendshëm të Disney për promovimin dhe menaxhimin e këtyre atraksioneve.

Pronarët e Legoland në Mbretërinë e Bashkuar dhe SHBA, Merlin Entertainments janë klientët e tij ideal, ndërsa Kraan shpreson që një ditë të ketë edhe kinematë në listën e klientëve të platformës së tij.

Paratë do të përdoren për të krijuar ekipe të zhvillimit të produktit ndërsa hapen zyra të reja në Francë, Mbretërinë e Bashkuar dhe Gjermani. Numri aktual prej 65 personash do të rritet në 125 vitin e ardhshëm, tha ai.

Fillesa e Convious sheh SHBA-në si tregun e saj më të madh, por padyshim hapi i radhës do të jetë dhe Europa.

/insider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0