Njihuni me atletet e reja futuriste të Nike - Business Magazine Albania

Njihuni me atletet e reja futuriste të Nike

Njihuni me atletet e reja futuriste të Nike

Në vitet 1980, personazhi Marti McFly në film veshi atlete Nike që lidheshin automatikisht në film, por sot, Nike ka krijuar atlete të reja që bëjnë shumë më shumë se sa thjesht të zmadhohen automatikisht kur duhet.

Nike dhe Hyperice janë bashkuar për të krijuar një palë atlete high-top që masazhojnë këmbët e sportistëve gjatë përdorimit. Këto atlete përdorin ngrohje dhe kompresion ajri dinamik për të përmirësuar rigjenerimin e muskujve dhe indeve të këmbës. Kjo ndihmon sportistët të përmirësojnë performancën dhe të ndihen më mirë pas ushtrimeve intensive.

Këpucët përfshijnë veçori Normatec me ajër të dyfishtë dhe elemente ngrohjeje, të ushqyera nga bateritë në brendi të tabanit të shollës. Ky inovacion i ri është një hap i madh në industrinë e këpucëve sportive, duke ofruar një teknologji të përparuar për tu kujdesur për shëndetin dhe performancën e sportistëve në një mënyrë të re dhe të përparuar. Ato kontrollohen duke përdorur katër butona të vegjël në thembër të këpucës.

Hyperice ka raportuar se testuesit e atletëve kanë përshkruar ndjesinë e këmbëve dhe kyçeve si “më të lira dhe më të lehtësuara” pasi i veshin, duke ndjerë sikur kishin përfunduar seancën e tyre të nxemjes para se të fillonin rutinën e tyre stërvitore të zakonshme.

Tobie Hatfield, drejtor i lartë i Inovacionit të Atletëve në Nike, shprehet se këpucët e zhvilluara me Hyperice ndihmojnë trupin të përgatitet për aktivitet, përshembull, për atletë që luajnë për një titull të rëndësishëm ose për punëtorë që qëndrojnë shumë në këmbë. Tanimë një vëmendje ndaj fazës parapërgatitore jo vetëm për lehtësimin e performancës gjatë përdorimit të tyre.

Atletë të tjerë si maratonisti Eliud Kipchoge, futbollisti Ada Hegerberg, basketbollisti Lebron James dhe golfisti Tom Kim po testojnë atletet futuriste.

“Unë mund të ndiej dallimin menjëherë,” thotë Kim. “Pas veshjes së këpucëve Nike x Hyperice në mëngjes, ndihem shumë më lehtë në këmbë.”

Lexo edhe: Raporti i Inteligjencës Artificiale në Evropë 2024: Një pasqyrë e zhvillimeve dhe perspektivave

Kipchoge shton: “Unë kam përdorur këpucët Nike x Hyperice para dhe pas shumë seancave kyçe në trajnimin tim për maratonën olimpike. Kur i përdor gjatë një seance të nxemjes, ato bëjnë që këmbët e mia të ndihen shumë të lehta gjatë stërvitjes. I përdor gjithashtu pas vrapimit si pjesë kyçe e rikuperimit të muskujve të mi.”

Këpucët nuk janë ende të disponueshme në treg, me Nike dhe Hyperice që planifikojnë t’i nxjerrin ato në një datë të mëvonshme pasi të kenë mbledhur më shumë feedback nga atletët.

“Ky bashkëpunim është kulmi i viteve të punës midis dy markave tona, për të ofruar këpucë dhe veshje inovative për atletët me qëllim të rritjes së performancës dhe rikuperimit të tyre. Dhe ky është vetëm fillimi” – thotë themeluesi dhe presidenti i Hyperice, Anthony Katz.

 

TechRadar

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0