Njëri dinamik dhe tjetri strateg, njihuni me 2 folësit e radhës të AllWeb Albania


Folësit e radhës në Konferencën e Parë të Marketingut Dixhital në Tiranë janë: 

NIKOLA SPASOV

Nikola është një studiues dhe strateg komunikimi. Ai i ka shpenzuar dhjetë vitet e fundit në transformimin e kërkimit të të dhënave në njohuri kuptimplota dhe i përdori ato për të aftësuar strategjitë e komunikimit dhe marketingut.

njeri-dinamik-dhe-tjetri-strateg-njihuni-me-2-folesit-e-radhes-te-allweb-albania-businessmagKohët e fundit ai u bë kreu i SCL Ballkans në SCL Group. SCL Group është udhëheqësi global në transmetimin e të dhënave. Me përvojë mbi 25 vjet ata punojnë në të gjithë sektorët globale tregtare, sociale, politikë dhe të mbrojtjes. SCL Group ofron modelimin e të dhënave të bëra me porosi dhe analizat fizikografike për një audience të targetuar për të identifikuar dhe angazhuar me njerëz për t’i hedhur ata në veprim. SCL është i njohur si Cambridge Analytica në Shtetet e Bashkuara.

Në të njëjtën kohë Nikola është CEO dhe themelues i Rating Agency, ku është përgjegjës për leadershipin mjaft të suksesshëm dhe menaxhimin e organizatës. Ai menaxhon klientët kryesorë dhe është përgjegjës për zhvillimin e biznesit të ri.

Nikola është prezent në median e re, komunikim, twitter dhe dixhitalizimin në përgjithësi si nga ana personale ashtu edhe ajo profesionale. Specialitetet e tij janë: hulumtimet cilësore dhe sasiore, analiza e të dhënave, konsumi, marketingu, marrëdhëniet publike, zhvillimi i mesazheve, projektimi i fushatave, menaxhimi dhe shumë fusha të tjera.

aaeaaqaaaaaaaalkaaaajdlhythiytmxltdhmdatngy4os05nmziltczzjhizme0oge0naNINA ANGELOVSKA

Nina është një njeri punëtor, dinamik dhe përshtatet me çdo ndryshim!

Ajo bashkë-themeloi site-in udhëheqës të e-commerce që revolucionarizoi industrinë e-commerce në Maqedoni. Nina u shfaq si një nga 100 themelueset Femra të Startup-eve në Europë në edicionin e 8-të të Hundert.

Nina mban titullin e doktoraturës në e-biznes, sepse ajo beson në sinergjinë e fuqishme mes dijes dhe praktikës. Ajo është gjithmonë e gatshme për të ndarë përvojën e saj dhe njohuritë nëpër evente për të motivuar dhe për të inkurajuar të rinjtë që të dalin nga zona e tyre e komfortit. Ajo flet në konferenca, universitete, shfaqje televizive dhe vazhdimisht kërkon mënyra për të qenë innovative, për të rritur produktivitetin dhe të zhvillohet.

 

AllWeb është Konferenca e parë e Marketingut Dixhital në Tiranë. Organizohet që nga viti 2012 në Shkup duke mirëpritur në skenën e saj folës profesionistë nga kompani që përfaqësojnë marka të mirënjohura ndërkombëtare.

Gjeni videot e edicionit të fundit në linkun AllWeb 2015 – VIDEOS: http://bit.ly/allweb2015

Në web faqen zyrtare, www.allweb.al mund të gjeni edhe informacionin për biletat

# # # # #

Për më tepër informata kontaktoni me:
Gerti Boshnjaku, në +355 67 20 11 531 ose marketing@newmedia.al

Si edhe me Darko Bulldioski, në 070/ 30 70 40 ose në darko@newmedia.mk

Për më tepër informata rreth folësve, programit dhe për vetë konferencën mund të gjeni në www.allweb.al

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0