Një udhëtim në kohë. Tri dekada në Shqipëri - Business Magazine Albania

Një udhëtim në kohë. Tri dekada në Shqipëri

Spoti më i fundit i Coca-Colës më kthehu pas në kohë, duke u zhytyr në një udhëtim drejt momenteve të  gëzuara. Nga tryezat festive familjare, te momentet nostalgjike të 100-vjetorit të pavarësisë së Shqipërisë. Momenti i festës kur kombëtarja jonë u kualifikua në Kampionatin Evropian 2016.

Dhe momenteve të panumërta teksa shijon një shishe ose një kanaçe Coca-Cola Zero. Një markë globale që ndihet kaq shqiptare dhe autentike. Nuk është aspak çudi. Më kujtohet shishja e parë Coca-Cola-s që e mbanim si dekor mbi raftet e dhomës së ndenjes, përbri televizorit historik bardh e zi.

Tani, ajo shishja e vjetër qëndron në një tjetër raft, atë të kujtimeve, pranë albumeve fotografike dhe kasetave të vjetra. Një Coca-Cola, e freskët, më shoqëron gjatë pushimit të drekës në punë si dhe kur gatuaj pasditeve. Gjatë mbledhjeve me familjen e miqtë. Sigurisht, kur jam jashtë fundjavave, ose duke parë ekipin tim të preferuar të futbollit, unë e shoqëroj me një Coca-Cola Zero.
Spoti më rikujtoi se Coca-Cola ka qenë këtu për 30 vjet, rast pas rasti që prej 1994-ës. Jo vetëm si markë, por me një kapacitet prodhues, këtu, në periferi të Tiranës, duke krijuar vende pune, me një rrjet njerëzish në të gjithë Shqipërinë duke u siguruar që shishet e Coca-Cola të mbërrijnë në rafte dhe tavolina.

Kohët kanë ndryshuar, për mua e vendin tim. Por, ka edhe disa gjëra që nuk ndryshojnë lehtë. Shija e Coca-Colës është e njëjta dhe çdo gllënjkë më rikujton shishen e parë të Coca-Colës.  Tingulli i pagabueshëm që lëshohet sapo hapet një kanaçe Coca-Cola.
Tingëllima e bulëzave që dalin. Momenti freskues në një ditë të nxehtë vere kur shijoj gllënjkën e parë të Coca-Colës.
Çaste të tilla që na kthejnë pas në kohë dhe na zhytin në arkivat e kujtimeve. Ato kanë fuqinë për të sjellë ndjesi pozitive, duke pritur me padurim më shumë momente për të festuar.
Këtë vit, unë dhe Coca-Cola mbushim 30 vjeç dhe mezi pres kujtimet që do të krijojmë dhe historitë që do të tregojmë.

Disclaimer
*Me rastin e lancimit të spotit të ri, Coca-Cola më ftoi të ndaja kujtimet e mia lidhur me markën dhe produktin.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0