Vendi i punës mund të duket si një fushë e minuar komunikimi, veçanërisht nëse jeni introvert. Por ka një lajm të mirë, sipas pedagogut dhe ekspertit të komunikimit në Universitetin Stanford, Matt Abrahams, mund të biesh në sy pa marrë pjesë në çdo ngjarje sociale.
Çelësi është të angazhoni qëllimisht njerëz të veçantë rreth jush, “audiencën” tuaj, siç i quan Abrahams. Në zyrë, për shembull, audienca juaj mund të jenë bashkëmoshatarët, shefat apo edhe klientët tuaj.
“Gabimi më i madh që bëjnë njerëzit në komunikimin e tyre është se ata nuk përqendrohen në nevojat e audiencës”.
Janë tre metoda themelore në dispozicionin për të kuptuar se çfarë është e rëndësishme për audiencën: zbulimi, reflektimi dhe kërkimi.
“Kjo është mënyra e vetme për ta bërë punën tuaj të rëndësishme. Duhet të njihni audiencën tuaj. Duhet të flasësh me ta, t’i dëgjosh, t’i vëzhgosh… Duhet të mësosh se çfarë është e rëndësishme për njerëzit, më pas t’ua përshtatësh mesazhin tënd”, thotë Abrahams.
Ju gjithashtu mund t’i referoheni “zbulimit” si eksplorim ose vëzhgim: Mendoni në mënyrë kritike për mënyrën se si kolegët tuaj ndërveprojnë me njëri-tjetrin. Pastaj, pasqyroni përsëri stilet e tyre të komunikimit, si në përmbajtje ashtu edhe në shpërndarje, rekomandon Abrahams.
Nëse bisedat e dikujt për ngrohjen e ujit përqendrohen rreth punës, qasuni atyre me një gjuhë të qartë, koncize dhe zyrtare. Nëse ata shpesh bisedojnë për libra, shfaqje televizive ose kafshë shtëpiake, drejtoni me një interes të përbashkët.
Ju mund t’i ofroni vetes më shumë mundësi për zbulim duke kërkuar të merrni përsipër detyra të thjeshta që ju vendosin në ambiente me vendimmarrës në kompaninë tuaj. Ju mund të gjeni një “pikë lëvizje” duke u bërë vullnetarë për të mbajtur shënime në një takim në të cilin përndryshe nuk do të kishit akses. Kështu roli që keni, një rol i zakonshëm që shumë njerëzve nuk e pëlqejnë, ju jep akses dhe ndikim.
Mund të vëreni disa modele. Përdorimi i “gjuhës përfshirëse,” si fjalët “ne,” “na,” dhe emri i personit tjetër, ndihmon audiencën tuaj të mbetet e fokusuar. Disa studime thonë se kur bëni rekomandime në kohën e tashme, si për shembull: “më pëlqen ky libër”, ose “ai restorant ka ushqim shumë të shijshëm”, është më bindëse se koha e kaluar.
Abrahams sugjeron se mund të kërkoni frymëzim nga chatbot-i juaj i preferuar i inteligjencës artificiale. Provoni një kërkesë të tillë si: ”‘Unë jam duke drejtuar një takim mbi këtë temë … Cilat janë disa pyetje që mund t’i bëj audiencës time për t’i mbajtur ata të angazhuar?’”
“Pyetjet, nga vetë natyra e tyre, i përfshijnë njerëzit”, shton ai.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.