Një hack i thjesht për të kuptuar se çfarë duan në të vërtetë klientët tuaj

Një hack i thjesht për të kuptuar se çfarë duan në të vërtetë klientët tuaj


Si pronar biznesi, ju mendoni çdo ditë për klientët tuaj. Megjithatë, është ide e mirë që të gjeni kohë për të reflektuar rregullisht se si produktet dhe shërbimet tuaja po i plotësojnë nevojat e tyre aktuale.

Kjo shtron pyetjen tek pronarët e bizneseve të vogla dhe tek sipërmarrësit në përgjithësi: “çfarë duan me të vërtet klientët e mi?”

Nuk ka asnjë mënyrë të vetme për t’iu përgjigjur kësaj pyetjeje. Se si i mblidhni të dhënat tuaja do të varet nga biznesi juaj dhe mund të ndryshojë me kalimin e kohës. Ja një hack i thjeshtë për të njohur më mirë klientët tuaj: thjesht duke i pyetur ata.

Sot, pronarët e bizneseve zotërojnë mjete dixhitale për mbledhjen e sugjerimeve, duke e bërë më të lehtë të zbulojnë se çfarë dëshirojnë klientët.

Rregullimi i çmimeve dhe krijimi i një fryme mikpritëse

Për Michelle Baker, pronare e Fitnesit Next Level në Misuri, të pyesni, të dëgjoni dhe vëzhgoni është thelbësore për të kuptuar se çfarë u duhet klientëve. Ajo ka punuar për një trajner tjetër personal përpara se të hapte palestrën e saj dhe dëgjoi që klientët po ankoheshin për çmime të larta.

Baker e dinte që klientët e saj nuk mund të përballonin qindra dollarë në muaj për trajnime. Ajo gjithashtu e dinte që fqinjët e saj përballeshin me sfida për shëndetin, si diabeti dhe kontrolli i peshës, gjë që mund t’i bëjë ata të hezitojnë të stërviten në një palestër të mbushur me rregullore për ndërtimin e trupit. Për shumë njerëz në komunitetin e saj, palestra ka të bëjë me zhvillimin e shprehive më të shëndetshme.

Kur Baker e hapi palestrën me burrin e saj në vitin 2009, ajo e dinte se çmimet e përshtatshme dhe një mjedis mikpritës ishin çelësi për zhvillimin e biznesit. “Duhet t’i mbanim çmimet mjaft të ulëta në mënyrë që personi mesatar të vinte tek ne,” thotë Baker. Palestra Next Level ofron një program fillestar gjashtë javor të seancave të trajnimit për 99 dollarë, një pikë çmimi e arritshme për klientët e saj.

Baker dhe burri i saj i rritën përfitimet duke zhvilluar seanca trajnimi në grupe të vogla. “Në këtë mënyrë ne maksimizojmë kohën që kalojmë në trajnim,” thotë ajo. Ajo gjithashtu shtoi shërbime që do t’i ndihmojnë klientët e saj të arrijnë qëllimet e tyre të fitnesit dhe shëndetit.

Për të lehtësuar shqetësimet e klientëve rreth stërvitjes me të tjerët, Baker poston video të rregullta në faqen e saj në Facebook, duke treguar larminë e llojeve të trupit, nivelet e fitnesit dhe moshave të klientëve të saj. “Kur njerëzit i shohin videot, ata e dinë se askush nuk do t’i bëjë të ndjehen të parehatshëm. Ne jemi një palestër më e vogël, miqësore, ku të gjithë njihen, dhe askush nuk ndihet i lënë mënjanë”.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0