Një hack i thjesht për të kuptuar se çfarë duan në të vërtetë klientët tuaj


Si pronar biznesi, ju mendoni çdo ditë për klientët tuaj. Megjithatë, është ide e mirë që të gjeni kohë për të reflektuar rregullisht se si produktet dhe shërbimet tuaja po i plotësojnë nevojat e tyre aktuale.

Kjo shtron pyetjen tek pronarët e bizneseve të vogla dhe tek sipërmarrësit në përgjithësi: “çfarë duan me të vërtet klientët e mi?”

Nuk ka asnjë mënyrë të vetme për t’iu përgjigjur kësaj pyetjeje. Se si i mblidhni të dhënat tuaja do të varet nga biznesi juaj dhe mund të ndryshojë me kalimin e kohës. Ja një hack i thjeshtë për të njohur më mirë klientët tuaj: thjesht duke i pyetur ata.

Sot, pronarët e bizneseve zotërojnë mjete dixhitale për mbledhjen e sugjerimeve, duke e bërë më të lehtë të zbulojnë se çfarë dëshirojnë klientët.

Rregullimi i çmimeve dhe krijimi i një fryme mikpritëse

Për Michelle Baker, pronare e Fitnesit Next Level në Misuri, të pyesni, të dëgjoni dhe vëzhgoni është thelbësore për të kuptuar se çfarë u duhet klientëve. Ajo ka punuar për një trajner tjetër personal përpara se të hapte palestrën e saj dhe dëgjoi që klientët po ankoheshin për çmime të larta.

Baker e dinte që klientët e saj nuk mund të përballonin qindra dollarë në muaj për trajnime. Ajo gjithashtu e dinte që fqinjët e saj përballeshin me sfida për shëndetin, si diabeti dhe kontrolli i peshës, gjë që mund t’i bëjë ata të hezitojnë të stërviten në një palestër të mbushur me rregullore për ndërtimin e trupit. Për shumë njerëz në komunitetin e saj, palestra ka të bëjë me zhvillimin e shprehive më të shëndetshme.

Kur Baker e hapi palestrën me burrin e saj në vitin 2009, ajo e dinte se çmimet e përshtatshme dhe një mjedis mikpritës ishin çelësi për zhvillimin e biznesit. “Duhet t’i mbanim çmimet mjaft të ulëta në mënyrë që personi mesatar të vinte tek ne,” thotë Baker. Palestra Next Level ofron një program fillestar gjashtë javor të seancave të trajnimit për 99 dollarë, një pikë çmimi e arritshme për klientët e saj.

Baker dhe burri i saj i rritën përfitimet duke zhvilluar seanca trajnimi në grupe të vogla. “Në këtë mënyrë ne maksimizojmë kohën që kalojmë në trajnim,” thotë ajo. Ajo gjithashtu shtoi shërbime që do t’i ndihmojnë klientët e saj të arrijnë qëllimet e tyre të fitnesit dhe shëndetit.

Për të lehtësuar shqetësimet e klientëve rreth stërvitjes me të tjerët, Baker poston video të rregullta në faqen e saj në Facebook, duke treguar larminë e llojeve të trupit, nivelet e fitnesit dhe moshave të klientëve të saj. “Kur njerëzit i shohin videot, ata e dinë se askush nuk do t’i bëjë të ndjehen të parehatshëm. Ne jemi një palestër më e vogël, miqësore, ku të gjithë njihen, dhe askush nuk ndihet i lënë mënjanë”.

INC

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale