Kjo shtron pyetjen tek pronarët e bizneseve të vogla dhe tek sipërmarrësit në përgjithësi: “çfarë duan me të vërtet klientët e mi?”
Nuk ka asnjë mënyrë të vetme për t’iu përgjigjur kësaj pyetjeje. Se si i mblidhni të dhënat tuaja do të varet nga biznesi juaj dhe mund të ndryshojë me kalimin e kohës. Ja një hack i thjeshtë për të njohur më mirë klientët tuaj: thjesht duke i pyetur ata.
Sot, pronarët e bizneseve zotërojnë mjete dixhitale për mbledhjen e sugjerimeve, duke e bërë më të lehtë të zbulojnë se çfarë dëshirojnë klientët.
Rregullimi i çmimeve dhe krijimi i një fryme mikpritëse
Për Michelle Baker, pronare e Fitnesit Next Level në Misuri, të pyesni, të dëgjoni dhe vëzhgoni është thelbësore për të kuptuar se çfarë u duhet klientëve. Ajo ka punuar për një trajner tjetër personal përpara se të hapte palestrën e saj dhe dëgjoi që klientët po ankoheshin për çmime të larta.
Baker e dinte që klientët e saj nuk mund të përballonin qindra dollarë në muaj për trajnime. Ajo gjithashtu e dinte që fqinjët e saj përballeshin me sfida për shëndetin, si diabeti dhe kontrolli i peshës, gjë që mund t’i bëjë ata të hezitojnë të stërviten në një palestër të mbushur me rregullore për ndërtimin e trupit. Për shumë njerëz në komunitetin e saj, palestra ka të bëjë me zhvillimin e shprehive më të shëndetshme.
Kur Baker e hapi palestrën me burrin e saj në vitin 2009, ajo e dinte se çmimet e përshtatshme dhe një mjedis mikpritës ishin çelësi për zhvillimin e biznesit. “Duhet t’i mbanim çmimet mjaft të ulëta në mënyrë që personi mesatar të vinte tek ne,” thotë Baker. Palestra Next Level ofron një program fillestar gjashtë javor të seancave të trajnimit për 99 dollarë, një pikë çmimi e arritshme për klientët e saj.
Baker dhe burri i saj i rritën përfitimet duke zhvilluar seanca trajnimi në grupe të vogla. “Në këtë mënyrë ne maksimizojmë kohën që kalojmë në trajnim,” thotë ajo. Ajo gjithashtu shtoi shërbime që do t’i ndihmojnë klientët e saj të arrijnë qëllimet e tyre të fitnesit dhe shëndetit.
Për të lehtësuar shqetësimet e klientëve rreth stërvitjes me të tjerët, Baker poston video të rregullta në faqen e saj në Facebook, duke treguar larminë e llojeve të trupit, nivelet e fitnesit dhe moshave të klientëve të saj. “Kur njerëzit i shohin videot, ata e dinë se askush nuk do t’i bëjë të ndjehen të parehatshëm. Ne jemi një palestër më e vogël, miqësore, ku të gjithë njihen, dhe askush nuk ndihet i lënë mënjanë”.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.