Një frigorifer i veshur me mesazh. SMEG bashkëpunon me Coca-Cola Limited-Edition - Business Magazine Albania

Një frigorifer i veshur me mesazh. SMEG bashkëpunon me Coca-Cola Limited-Edition

Smeg

Prodhuesit italianë të pajisjeve elektroshtëpiake SMEG, janë të njohur për bashkëpunimet e tyre me brande të profilit të lartë, duke përfshirë: Disney, Lavazza, Dolce & Gabbana, Fiat, etj. Së fundmi, ata kanë shtuar një tjetër emër të madh në listën e partnerëve të tyre: Coca-Cola.

Për nder të 50-vjetorit të reklamës ikonike të Coca-Cola Hilltop, Smeg dhe The Coca-Cola Company, janë bashkuar për të krijuar një frigorifer të veçantë për të pasqyruar temën mbi paqen, komunitetin dhe harmoninë, të cilat janë të rëndësishme tani më shumë se kurrë.

Reklama, e cila ishte inovatore për kohën, u filmua gjatë një ndryshimi kulturor global dhe shfaqi një grup të ndryshëm të rinjsh që këndonin së bashku në majë të kodre në Itali, ku marka Smeg u themelua në vitin 1948. Mbi 70 vjet më vonë, brandi është i njohur për Dizajne ikonike dhe pajisje me cilësi të lartë, duke e bërë çdo kuzhinë të denjë për Instagram.

Modeluar sipas frigoriferit ikonik të SMEG-ut frymëzuar nga retro, frigoriferi SMEG 1971 Unity FAB28 me prodhim të kufizuar është një nga markat e përzgjedhura në Koleksionin Unity të Coca-Cola, i cili gjithashtu përfshin një sërë kompanish të modës dhe bukurisë.

“SMEG është krenar që bashkëpunon me Coca-Cola-n për të promovuar një mesazh tërheqës dhe të rëndësishëm në mënyrën që ne dimë më mirë: duke dizenjuar një produkt të bukur që ndez gëzim në kuzhinë”, tha Paul McCormack, Drejtor Kombëtar i Shitjeve dhe Marketingut, SMEG USA. “Të dy markat kanë dhënë zemrën dhe shpirtin e tyre në këtë bashkëpunim jashtëzakonisht të mirë-dizenjuar dhe me prodhim të kufizuar.”

Lexo: mk | hotel Tirana – Hoteli më i ri me 5 Yje në Tiranë – një Investim Gjerman

Duke shfaqur nuanca dhe imazhe të veçanta, vepra arti unike e frymëzuar nga Coca-Cola mishëron frymën e përfshirjes, diversitetit dhe optimizmit, gjë për të cilën mbahet mend reklama e Harmony. Dizajni i guximshëm që bie në sy do të sigurojë që frigoriferi të jetë një pjesë e spikatur në çdo kuzhinë, duke u përshtatur me shumë estetikë dizajni, duke shtuar një ngjyrë në një kuzhinë krejtësisht të bardhë ose duke u ngjitur me temën e një dizajni të ndritshëm dhe të guximshëm.

Frigoriferi Unity me prodhim të kufizuar do të jetë i disponueshëm ekskluzivisht në showroom-in e SMEG Albania, pranë stadiumit Selman Stermasi, më vonë këtë vit. Klientët tani mund t’i bashkohen listës së pritjes.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0